Kundservicemedarbetare till Svensk/Norsk kundtjänst i Östersund

GoExcellent Sweden AB / Butikssäljarjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos GoExcellent Sweden AB i Östersund, Piteå, Solna, Stockholm, Göteborg eller i hela Sverige

GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Fortum och Bonnier. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo.

Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika.

Vi finns på http://www.facebook.com/GoExcellent.se

Till vår uppdragsgivare som är ledande inom tidningar och magasin söker vi nu kundservicemedarbetare till dess Svensk/Norska kundtjänst i Östersund och välkomnar därför både Norska och Svenska sökande.

Vi utökar nu vårt uppdrag inom media och söker nya motiverade kollegor som vill jobba inom kundtjänst med inriktning mot sälj. Arbetet utförs i ett kontorslandskap där miljön genomsyras av säljanda och resultatfokus. Arbetet som kundservicemedarbetare innebär en stor variation då bearbetning av såväl befintliga som nya kunder ingår i dina arbetsuppgifter. För att trivas behöver du vara stresstålig och vilja uppnå resultat.

Du har en mycket god social och verbal förmåga, uttrycker dig väl i tal och skrift. Du är proaktiv till naturen, klarar stress, brinner för service och är lyhörd för kundens behov. Vi ser gärna att du är en person som drivs av försäljning.

Arbetsuppgifterna består i att

• Ta emot samtal från uppdragsgivarens kunder.
• Sälja uppdragsgivarens produkter till befintliga kunder.
• Aktivt ta reda på kundens behov och ge kunden den bästa servicen och det bästa erbjudandet.
• Besvara frågor om kundens abonnemang och faktura av prenumerationer
• Aktivt driva varje samtal mot en hög kundnöjdhet.
• Vara intresserad av att hjälpa kunderna.

Publiceringsdatum
2016-04-22

Kvalifikationer
Du har:

• Gymnasiebetyg i engelska och svenska A
• God datorvana, vilket är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office.
• Lätt för att förstå det norska språket.
• Goda språkkunskaper i engelska, både muntliga såväl som skriftliga
• Övriga språkkunskaper är meriterande.
• Erfarenhet av försäljning och serviceyrken/kundtjänstarbete är ett meriterande

Kompetenser vi värdesätter

Resultatinriktning

Sätter självständigt ambitiösa mål och jobbar hårt för att nå dem.

Kvalitetsinriktning

Vill överträffa kvaliteten på tidigare levererade produkter och/eller tjänster.

Muntlig kommunikation

Anpassar ditt språk och dina förklaringar till andra människor

Flexibilitet

Använder dig av olika metoder i samtal för att uppnå mål, som att ställa frågor, ge information och råd.

Inlärningsförmåga

Tillämpar ny information och idéer

Kundinriktning

Ha ett brinnande intresse av kunden och aktivt identifierar kundernas behov och tar fram lämpliga förslag.

Som medarbetare på GoExcellent så får du alla verktyg som krävs för att lyckas genom utbildning och kontinuerlig coachning.

Vad erbjuder vi?

• Genom utbildar och kontinuerlig coachning får du som medarbetare alla verktyg som krävs för att lyckas.
• Hos oss har du goda utvecklingsmöjligheter och du kommer att få en bra grund att stå på för en fortsatt framtida karriär.
• Ett spännande och omväxlande arbete
• Du får lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till GoExcellents positiva arbetsklimat!
• Friskvårdsbidrag
• Massagebidrag
• Fri frukt och kaffe

Sökord: försäljare, innesäljare, kundtjänst, sälj, media, kundservice, service, försäljning

GoExcellent Värdeord

GoExcellents värdeord är: Lead, Learn, Share.

Våra värdeord beskriver vad vi anser är viktigt i vårt dagliga arbete. De beskriver hur vi arbetar och hur vi vill uppföra oss för att lyckas göra vårt allra bästa i varje stund.

GoExcellent löfte till dig

Hos GoExcellent lär du dig nya saker och får möjlighet att utvecklas. Under din tid här kommer du även att träffa många kunder och kollegor. Du kommunicerar och ger professionell hjälp och support till en mängd olika kunder, och under tiden lovar vi att du kommer du ha roligt, bli utmanad och få uppskattning.

Som arbetsgivare brinner vi för att det ska vara;

Fun & Social

Vi tycker det är spännande att möta kollegor och kunder.

Learning & Growing

Vi älskar att utvecklas och lära oss nya saker.

Challenges & Recognition

Vi tror på att ge, få och bekräfta våra prestationer.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Vi söker både Tillsvidareanställda med 6 mån provanställning samt behovsanställda (timanställda). Öppettiderna är vardagar 08:00-18:00. Utbildningsstart är 2016-05-20

Ersättning
Fast lön med möjlighet till provision Friskvårdsbidrag Massagebidrag

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-20
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofia Stenqvist, HR Business Partner
Annika Mäntykenttä, Team Manager 0730-560998

Företag
GoExcellent Sweden AB

Adress
GoExcellent Sweden AB
Armégränd 5
83132 Östersund

Kontorsadress
Armégränd 5

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2800941

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från GoExcellent Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos GoExcellent Sweden AB: