Kundservicemedarbetare till stort bolag i Stockholm!

Maxkompetens / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Maxkompetens i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Södertälje, Östhammar eller i hela Sverige

Kundservicemedarbetare till stort bolag i Stockholm!

Kunder är vår kunds allt. Att förstå deras behov och önskemål är allt dom gör, från hur de designar produkter till hur de ser efter dem när våra kunder tar hem dem. Och det är här du kommer in i bilden - genom att lyssna, förstå och erbjuda lösningar som inte bara fixar problemet utan levererar en upplevelse.

Uppgifter & ansvar

I rollen som kundservicemedarbetare har du nära dialog med kollegor och din chef för att säkerställa att du håller en hög kvalité i varje kundkontakt. Du är en del i eftermarknadsteam som säkerställer att befintliga kunder får stöd när de behöver nya tillbehör eller reservdelar till sina produkter. Så som i många branscher är eftermarknaden en viktig kanal för att bygga lojalitet och en viktig del i ditt uppdrag är att förvalta varje kontakt på ett sätt som både gör kunden nöjd och inspirerad.

* Du ansvarar för att hantera ärenden inom flera områden som t.ex. produkt-, leverans-, prisfrågor, orderläggning, e-handelssupport och givetvis rådgivning kring reservdelar.
* Din huvudsakliga källa till ärenden är telefon & ärendehanteringssystem.
* Du kommunicerar ofta med kunder som behöver stöd i att hitta rätt reservdel och du har tillgång till stödsystem med detaljerad produktinformation.
* Du, precis som dina kollegor, ansvarar för att alltid arbeta med förbättringar av processer och förväntas agera för att korrigera en process som skapar onödigt arbete.



Vad tror vi om rätt kandidat?

Du som passar i denna grupp har med all säkerhet något års erfarenhet av kundservice, extra meriterande är det med erfarenhet inom teknisk rådgivning eller av hushållsprodukter. Du är entusiasmerande och har förmågan att använda frågeteknik för att få kunder att beskriva sitt behov. Du har en stor portion tålamod och visar engagemang genom din genuina nyfikenhet. Du älskar att engagera dina kollegor och är förmodligen den som drar ihop ditt team till AW. Du är företagsam och har i tidigare roller visat detta genom att inte bara hitta problemen, utan genom att ha drivit igenom förbättring där det behövts.



Vad erbjuder vi?

Du har nu möjligheten att vara med och bidra till att förädla hur ett marknadsledande bolag kommunicerar med sina kunder, något du kommer ha stor nytta av under din karriär. Du blir en viktig del i ett team och möjligheterna att utvecklas är stora för den som engagerar sig. Du kommer arbeta innanför tullarna, en minut från närmsta tunnelbanestation. På kontoret finns tillgång till träningslokaler. Du kommer få introduktionsutbildning under dina första veckor

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Publiceringsdatum
2019-04-02

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-30
Ange följande referens när du ansöker: nHXIlLkvTBmh1yHPpiwk-g==
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sandra Bergsman sandra.bergsman@maxkompetens.se 0735405950

Företag
Maxkompetens

Adress
Maxkompetens
11221
11221 0180

Kontorsadress
Hantverkargatan 25B

Jobbnummer
4704725

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Maxkompetens

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maxkompetens: