Kundservicemedarbetare till stor aktör inom fastighetsbranschen
Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2016-02-11FöretagetOrganisationen är en stor aktör inom fastighet och förvaltning med över 500 000 medlemmar. I de ljusa och moderna lokalerna i centrala Stockholm arbetar ca 400 personer. Du blir en del av organisationens kundservice, som är den största avdelningen med drygt 75 medarbetare. Organisationen främjar hälsa och välmående och är en rökfri arbetsplats.
Dina arbetsuppgifterSom medarbetare på kundservice hanterar du ärenden från organisationens interna och externa kunder. Ärendena gäller exempelvis frågor rörande medlemskap, betalningar, avtal, panter, bilplatser och felanmälan. Arbetet sker företrädesvis via telefon, samt via mejl och organisationens interna ärendehanteringssystem, men även nya kommunikationskanaler kan tillkomma. Du kommer ansvara för att handlägga ärendet från början till slut.
Detta är ett uppdrag motsvarande heltid (40 timmar) från 14 mars med möjlighet till överrekrytering efter 12 mån. Du kommer parallellt att erbjudas en diplomerande utbildning inom organisationens kundservice.
Arbetet sker vardagar, måndag till fredag. Kundservicen är öppen mellan 07:00-17:30 och dina arbetstider varierar inom detta tidsintervall.
KvalifikationerUtbildningsbakgrundAvslutad gymnasieutbildning
ErfarenheterTidigare erfarenhet av kundservice, med fördel mot privatkunder
Vana av att arbeta med telefonen som redskap (starkt meriterande)
Erfarenhet av ekonomi och reskontra (meriterande)
Övriga krav:
God tangentbords- och datorvana
Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift på svenska
Förmåga att kommunicera på engelska i både tal och skrift
Vana av att arbeta i Office och affärssystem
För att lyckas i rollen som kundservicemedarbetare är det viktigt att du är serviceinriktad, lyhörd och har ett pedagogiskt förhållningssätt. Det är av största vikt att du är noggrann och metodisk. Du motiveras av att arbeta mot mål och sporras av att följa dina nyckeltal och utveckling.
Då det är ett ständigt flöde av inkommande ärenden är det även viktigt att du är effektiv och trivs i en miljö med högt arbetstempo. Vi tror att du som söker denna roll är nyfiken, tycker om att hitta lösningar och har ett flexibelt arbetssätt.
Övrig information:
Start: 14 mars
Plats: Stockholm
ErsättningFunderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här:
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ " shape="rect" target="_blank">
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: fastighet, fastighetsbranschen, kundservice, kundsupport, kundtjänst, kundservicemedarbetare, support, service, Stockholm, stockholm, heltid
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmma Wass 08-40024050
emma.wass@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2666687
Observera att sista ansökningsdag har passerat.