Kundservicemedarbetare till Stanley Black & Decker

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.

Publiceringsdatum
2024-10-14

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Stanley Black & Decker.

Om företaget
Stanley Black & Decker tillhandahåller innovativa verktyg och smarta lösningar till såväl professionella användare som konsumenter. Företaget sysselsätter närmare 60 000 medarbetare globalt och är verksamma i fler än 175 länder. På kontoret i Mölndal arbetar 50 personer där hela kundsupportavdelningen består av cirka 15 medarbetare. Deras varumärken inkluderar bland annat Cub Cadet, Robomow, Stanley och Dewalt.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundservicemedarbetare ingår du i ett team som tillsammans supporterar den danska marknaden mot Stanley Black & Deckers produkter. Din roll innebär att ta emot beställningar, hantera tekniska frågor, garantiärenden och reservdelsbehov över mail och telefon under kategorin trädgårdsmaskiner och elverktyg. Frågorna kan komma från företagskunder, slutanvändare och auktoriserade verkstäder inom nordisk trädgård och byggvaruhandel. I arbetet har du daglig intern kontakt med servicetekniker och säljare för att bistå med information och administration för era gemensamma kunder.

• Hantera inkommande kundärenden ofta kopplat till tekniska frågor
• Hantera beställningar, garantiärenden och reservdelsbehov över mail och telefon
• Daglig kontakt med säljare och servicetekniker

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Obehindrade kunskaper i danska, svenska och engelska muntligt och skriftligt * Tidigare erfarenhet av kundsupport/service, gärna över mail och telefon inom teknisk bransch
• Tekniskt intresse
• God datorkunskap

Vi tror att du som söker har intresset, viljan och förmågan att hjälpa såväl kunder som dina kollegor i teamet. Du anstränger dig för att leverera lösningar och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående gentemot andra. Du trivs med att samarbeta med dina kollegor och får energi av att umgås och föra dialoger med nya människor.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg, Mölndal.
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-11-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Selina Fredin
selina.fredin@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
8953875

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: