Kundservicemedarbetare till SL och Dagens Nyheter

Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Linköping, Norrköping, Örebro, Skövde, Jönköping eller i hela Sverige

Vill du arbeta i uppdrag mot en av Sveriges största dagstidningar? Eller vill du vara en del av att leverera en effektiv service till resenärer i Stockholms kollektivtrafik?

I Kundtjänsten på Releasy sitter du på vårt kontor i Linköping men hanterar inkommande kundärenden från andra företag via telefon, chatt och mejl.

Hos Releasy erbjuds du en trygg och utvecklande anställning där du får chans att arbeta för välkända varumärken. I Linköping samarbetar vi med DN, SL, Färdtjänst, Axfood, Expressen och Telia.

Snabbfakta

Roll:
Kundservicemedarbetare

Stad:
Linköping

Omfattning:
75-100%

Publiceringsdatum
2022-01-19

Ersättning
Månadslön enligt kollektivavtal.

Anställningsvillkor
Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.

Om Dagens Nyheter

Dagens Nyheter erbjuder tidningsprenumerationer och andra mediatjänster och här arbetar vi med att vårda tidningens prenumeranter. Du hanterar frågor som utebliven tidning, fakturor och uppsägningar. DN har öppet måndag-fredag 08:00-18:00 samt helger 09:00-13:00, du schemaläggs inom dessa tider.

Startdatum: 2022-02-11

Om SL

I Kundservice på SL får du hjälpa resenärer med reseplanering och biljettfrågor, ta emot synpunkter om kollektivtrafiken och lösa diverse problem som kan uppstå på bussen, tunnelbanan och pendeln. Arbetspassen är förlagda dagtid, kvällstid och helger någon gång inom tidsspannet 06.00-23.00. Du kan välja att arbeta i intervallschema

Startdatum: 2022-02-18

Om rollen & arbetsuppgifter

Som Kundservicemedarbetare får du chansen att vara ansiktet utåt för företaget och dagligen hjälpa kunder med deras tjänster. Du utgår från Releasys kontor i Mjärdevid, Linköping, där vi arbetar i öppna kontorslandskap. Här arbetar cirka 450 medarbetare fördelat på olika uppdrag. Vi söker dig som har ett intresse för att hjälpa människor och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet. Om du är proaktiv finns möjlighet att arbeta med administrativa backoffice-uppgifter eller gå vidare i en roll som utbildare eller Teamleader.

Vi söker dig som

• Har fyllt 18 år och har god datorvana.
• Kan kommunicera på ett professionellt sätt, i tal och skrift på svenska och engelska.
• Är serviceinriktad och motiveras av att arbeta mot uppsatta mål.
• Trivs i en i föränderlig miljö med högt tempo.

Hos oss erbjuds du

Utvecklingsmöjligheter

Vi söker långsiktiga medarbetare som vill utvecklas hos oss. Vi ser till att du får den utbildning som krävs och att du har rätt förutsättningar och kompetens för ditt uppdrag.

Releasy erbjuder kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och vår Karriärtrappa. Via Karriärtrappan vill vi belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan du kommer desto fler förmåner får du. Dessutom ser vi till att coacha dig och ge dig kontinuerlig feedback för att se till att du vidareutvecklas inom rollen och bolaget.

Så ansöker du
Är du den vi söker? Sök rollen snarast! Ansökningar hanteras löpande.

Startdatum: 2022-02-13

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt personnummer. Om du blir aktuell för att gå vidare i processen kommer du även att få göra ett kortare arbetspsykologiskt test. Det gör vi för att denna metod gör urvalsprocesser mer träffsäkra och rättvisa.

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta:
Emilia Kunnari-Kling, på mejl emilia.kunnari-kling@releasy.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Releasy

Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har ca 1300 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-02-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Releasy Customer Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)

Arbetsplats
Releasy

Jobbnummer
6260247

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: