Kundservicemedarbetare till Selecta
Selecta AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Selecta AB i Stockholm,
Solna,
Järfälla,
Uppsala,
Västerås eller i
hela Sverige Har du Stockholms vänligaste telefonröst, älskar kaffe, gillar att lösa problem och ge fantastisk service, då är du den vi söker!
Har du dessutom snabba fingrarna på tangentbordet? Vi besvarar mängder skriftliga frågor så det är även viktigt att du kan formulera dig tydligt och trevligt i text.
Selecta är Europas ledande serviceföretag inom mat och dryck för arbetsplatser och offentliga miljöer. Selecta finns representerat i 16 länder.
Vi erbjuder våra kunder, stora som små, anpassade servicelösningar för kaffe- och mat och dryck. Vi finns där du är när du inte är hemma. Vår målsättning är att skapa Joy To Go!
För mer information läs gärna mer på
www.selecta.seOm tjänsten
Selectas kundservice ansvarar för att ge förstklassig service till alla som kontaktar oss. Vi vill erbjuda våra kunder världens bästa service och få dem att känna att vi finns här för dem. Vi har just nu ett behov av en självgående och driven medarbetare till vår kundservicegrupp. Tjänsten är ett vikariat fram till sista september med goda möjligheter till förlängning, och arbetstiden är vardagar 7:30-16:30
För oss som arbetar på Selecta gäller det att i alla lägen göra det vi kan för att infria och helst överträffa kundernas och konsumenternas förväntningar. Hos oss mäts du både på vad du gör och hur du gör det, därför är det viktigt att dina personliga värderingar överensstämmer med våra värderingar, Vinnande attityd, integritet, samarbete, kundfokus och att arbetet utförs professionellt.
Avdelningen kundservice ingår i Selectas Client Experience Center. Vi hjälper med alla frågor under hela kundresan. Allt för att våra kunder ska få en kundupplevelse i världsklass.
Du arbetar på Selectas kontor i Solna Strand.
Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av service och support. Kanske har du tidigare jobbat med service i någon form och hanterat ärenden eller kanske support via telefon, chatt eller forum? För att trivas och lyckas i rollen är det viktigt att du är noggrann. Du vill arbeta i en grupp med en hög teamkänsla. Du älskar att ge förstklassig service och att hjälpa människor! Du har lätt att ta till dig nya kunskaper, är en god lyssnare är duktig på att förklara och vägleda. Du är trygg och lugn.
På kundservice skapar vi en bro mellan olika avdelningar, bland annat lägger du felanmälningar vidare till våra tekniker. Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav. Har du tidigare kaffekunskaper är det ett plus.
Selecta erbjuder:
En spännande utmaning i ett internationellt företag där vi anser att hög trivsel för personalen är grunden för personlig prestation. Hos oss får du arbeta med marknadsledande varumärken och spännande kunder som kommer att utmana dig. Vi sätter service och smak främst och naturligtvis så älskar du, precis som vi, ett gott kaffe.
Intresserad?
Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta chefen för kundservice, Annmarie Åberg, tfn 0709-85 88 09. Vi gör urval och intervjuer löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast sista maj
Välkommen med din ansökan!
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Selecta AB (org.nr 556069-3318),
https://www.selecta.se/ Arbetsplats Selecta Sverige
Jobbnummer 8671183
Observera att sista ansökningsdag har passerat.