Kundservicemedarbetare till REO Support på Telenor
Telenor Sverige AB / Backofficejobb / Karlskoga
2022-01-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare till REO Support på Telenor" (publicerad 2022-02-14) ⬅️
Visa alla backofficejobb i Karlskoga,
Lekeberg,
Degerfors,
Nacka,
Storfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telenor Sverige AB i Karlskoga,
Degerfors,
Nacka,
Örebro,
Kumla eller i
hela Sverige Det här är vi
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.
Nu söker vi positiva och engagerade medarbetare till vårt team på Real Estate Owner Support i rollen som REO Support Agent. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformation och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Därför välkomnar vi medarbetare som tänker nytt, på sitt eget vis.
Vad du kommer att göra
Som REO Support Agent arbetar du operativt med det dagliga arbetet i teamet som för närvarande består av 8 medarbetare. Tillsammans med ditt team hjälper du våra fastighetsägare, bostadsrättsföreningar och nätägare när de har frågor, primärt via telefon och e-post, gällande sina avtal för Fiber-LAN/Kabel-TV/Öppna Nät, kring deras fakturor eller om diverse fastighetstjänster. Du arbetar med våra tre olika varumärken Telenor, Open Universe och Ownit.
Vidare arbetar du som ett stöd till vår säljorganisation bestående av Account Managers & Key Account Managers när det kommer till allehanda frågor rörande exempelvis pågående förhandlingar eller nyförsäljningar inom B2B Sales.
Du ansvarar för att självständigt coacha kunden och göra ditt yttersta för att lösa kundens problem på ett effektivt och systematiskt sätt. Du förmedlar positiv energi i kundsamtalet, är serviceinriktad och lyhörd för kundens behov. Arbetet är komplext och bedrivs i många olika system och det är viktigt att du trivs med att ta mycket ansvar och fatta egna beslut.
Vem du är
Vi söker dig som har en positiv personlighet och som gillar att jobba i ett högt tempo. Vi tror att du är engagerad och har lätt att se lösningar och är duktig på att förmedla dessa på ett tydligt och pedagogiskt sätt, både i tal och i skrift. Du har troligtvis stor erfarenhet av kundservice där du påvisat goda resultat. Har du tidigare erfarenhet av Fiber-LAN, Kabel-TV och öppna nät så är det mycket meriterande. Vidare tror vi att du är social och att du bidrar med god trivsel och ett positivt klimat både i arbetsgruppen och till våra kunder.
Vårt löfte
Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även:
* Ett flexibelt arbetssätt - ta en paus och träna på lunchen, förlägga din arbetstid så du kan lämna/hämta barn på förskolan. Så länge du och dina kollegor kan leverera det du ska så är friheten stor.
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen.
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer.
Sök till oss idag
Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta rekryterande ledare Ludvig Edlund på
ludvig.edlund@telenor.se eller 073-441 71 51. Skicka inte din cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas.
Bra att känna till
* Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar
* Sista ansökningsdagen: Vi utvärderar applikationer löpande så var snäll och sök idag
* Arbetstid: Schemalagd arbetstid på vardagar, mellan 8-16.30
* Anställningsform: Tillsvidare
* Placeringsort: Karlskoga
Varaktighet, arbetstid
FULLTIME PERMANENT
Publiceringsdatum2022-01-21ErsättningSALARY
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagTelenor Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "J104607".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Telenor Sverige AB (org.nr 556421-0309)
Jobbnummer 6271115
Observera att sista ansökningsdag har passerat.