Kundservicemedarbetare till OnlinePizza.se

Onlinepizza Norden AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Onlinepizza Norden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

OnlinePizza.se är Sveriges största beställningstjänst av mat för hemleverans eller för avhämtning på nätet och hjälper kunderna att finna "den snabbaste vägen till sin favoritmat". Över 1200 restauranger, utspridda över hela landet är anslutna till vår plattform.

Nu söker vi Kundservicemedarbetare till vårt huvudkontor i Stockholm!

Företagets kundserviceavdelning har som mål att genom ett proaktivt arbete ge företagets kunder och anslutna restauranger bästa tänkbara service genom att kontinuerligt tillhandahålla information om företagets produkter.

Publiceringsdatum
2016-10-11

Om tjänsten
Kundservicemedarbetaren ska på ett professionellt och serviceinriktat sätt ta emot inkommande samtal via telefon, mail, chat etc. från slutkund och restaurangägare avseende deras olika typer av frågor samt administrera alla typer av inkommande förändringsuppdrag från restauranger, rörande våra tjänster och produkter. Fördelning mellan telefon samt administrativa tjänster är cirka 50/50 detta kan variera över tid. Arbetstiderna varierar vardagar, kvällar och helger. Kundservice öppettider: måndag till söndag 09:00-22:00.

Om dig:

Det är meriterande om du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare alternativt från något annat serviceyrke som kan anses som likartat. Vi tror att du har goda kunskaper i Engelska och Svenska (skriftligt och muntligt) då kommunikationen delvis förs på Engelska med både kunder och medarbetare på Onlinepizza.se

Som person är du en ?doer?. Du är en problemlösare med ett proaktivt tankesätt för att på bästa sätt kunna lösa kunders problem. Vidare har du en kommunikativ förmåga som visar sig lika bra skriftligt som verbalt. Du är noggrann och pålitlig. Till sist är du en positiv och glad person som förstår vikten av att arbeta lika mycket för din arbetsgivare som för din egen utvecklings skull samt att du har uppnått en personlig mognad med tillhörande skinn på näsan.

• Start: Omgående
• Omfattning: Heltid, tillsvidare med föregående provanställning på 6 mån, Skift
• Placering: Centrala Stockholm

Låter detta som något för dig?

Vi har tyvärr Begränsad möjlighet att ta emot telefonsamtal om tjänsten varför vi önska att ni mailar ansökan med CV till Lena Hansson, Head of Customercare på lena.hansson@deliveryhero.com

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Heltid, tillsvidare med föregående provanställning på 6 mån, Skift

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-10
Ansökan kan skickas till e-postadress: lena.hansson@deliveryhero.com

Kontakt
Lena Hansson, Head of Customer Care lena.hansson@deliveryhero.com

Företag
OnlinePizza Norden AB

Adress
OnlinePizza Norden AB
Kungsholmstorg 5
11221 Stockholm

Kontorsadress
Kungsholmstorg 5
Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3098805

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Onlinepizza Norden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Onlinepizza Norden AB: