Kundservicemedarbetare till marknadsledande företag i Täby

Avanzera Bemanning AB / Butikssäljarjobb / Täby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Täby, Vallentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Täby, Vallentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:

På uppdrag av en av våra kunder inom läkemedelsbranschen söker vi nu en pigg och glad kundtjänstmedarbetare / kundsupport / säljsupport / kundtjänstansvarig. Vår kund är ett internationellt företag, marknadsledande inom sin nisch. Arbetsplatsen är vid företagets kontor i Täby. Uppdraget är på heltid med goda möjligheter till anställning hos kund. Tillsättning av tjänst kommer att ske så snart som möjligt.

Tjänsten är till att börja med ett inhyrningsuppdrag där du blir anställd hos oss på Avanzera och din arbetsplats blir hos vår kund. Tjänsten kan på sikt övergå till en anställning hos kund om båda parter känner sig trygga och överens om att vilja fortsätta.

Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester.

Publiceringsdatum
2016-09-07

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare / kundsupport / säljsupport / kundtjänstansvarig kommer du ingå i ett härligt team och dina arbetsuppgifter är varierande. En arbetsdag kan innehålla allt från administrativa arbetsuppgifter såsom avtal med kunder, säljbrev och materialutskick, kundsupport, säljsupport, inleveranser och bokföring av dessa fakturor till teknisk support angående förfrågningar som inkommer från moderbolaget i Storbritannien.

• Supportfunktion
• Avtalsskrivning med kunder
• Säljbrev
• Materialutskick
• Uppdatering av hemsida
• Ta emot mail och samtal från kunder
• Registrera order i CRM systemet
• Skapa fakturor i företagets affärssystem (Navision)
• Ge service till fältsäljarna när de ringer in

Bakgrund
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som trivs i en serviceroll. Du har goda kunskaper i Officepaketet och har du erfarenhet av något CRM system (kund använder sig idag av Navision) är det meriterande. Goda kunskaper i svenska och engelska, i så väl tal som skrift, är ett krav.

Som person ser vi att du är flexibel och prestigelös, har stark egen drivkraft och vet vad det innebär att arbeta i ett litet företag. Du tar dig an arbetsuppgifter och eventuella problem och löser kundens behov såväl som du hjälper dina kollegor. Du har förmågan att prioritera och strukturera ditt arbete och trivs med högt arbetstempo.

Intervjuer kommer ske löpande, vänligen ansök snarast så tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut.

Välkommen med din ansökan!

Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-05
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 784
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Malin Klingberg 0704174510

Företag
Avanzera Bemanning AB

Adress
Avanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3034900

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning AB: