Kundservicemedarbetare till kund i Borlänge

Adecco Sweden AB / Kundservicejobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Borlänge, Falun, Säter, Leksand, Hedemora eller i hela Sverige

Vi söker just nu efter fem kundservicemedarbetare till en av våra kunder i Borlänge. Har du goda erfarenheter av service och/eller administration med fokus på kundnöjdhet? Då är detta tjänsten för dig!

Publiceringsdatum
2019-11-15

Om tjänsten
I din roll som kundservicemedarbetare kommer du att ingå i ett team om fem medarbetare och kommer att få förmånen att vara med i uppstarten av ett nytt kundserviceteam. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära:

• Kommunikation med kunder på ett professionellt sätt
• Hantera alla inkommande ärenden (telefon, webb, mail, fax, besök) och utföra förekommande arbetsuppgifter på ett ändamålsenligt och effektivt sätt
• Svara på frågor avseende fakturor, produkter, tjänster och priser
• Ta emot och registrera beställningar från kunder
• Offerera och prissätta vid enklare förfrågningar över telefon
• Ta emot och hantera reklamationer
• I förekommande fall skicka frågor, order eller reklamationer vidare till berörda parter
• Merförsäljning gentemot kunder
• Säkerställa att företagets processer och riktlinjer följs
• Stötta och hjälpa övriga avdelningar/kollegor vid behov

Om dig
Vi söker dig som har en fullständig gymnasieutbildning gärna inom ekonomi och har tidigare erfarenhet inom kundtjänst, administration eller annat serviceinriktat arbete. Ett krav för tjänsten är att du dessutom har en god IT-vana och goda kunskaper i MS Office samt har en vana att arbeta självständigt och att ta egna initiativ. Du behärskar det svenska och engelska språket väl i tal och skrift. Önskvärt om du har någon form av säljerfarenhet. B-körkort och tillgång till egen bil är ett krav.

Som person är du flexibel, ansvarstagande, strukturerad och engagerad. Du har ett utpräglat servicetänk mot både kollegor och kunder, hög arbetsmoral och lätt till skratt. Vidare har du en god samarbetsförmåga och kan snabbt anpassa dig efter nya och förändrade förutsättningar. Utöver detta är du en person som kan finna lugnet i en stressad situation och som inte räds för att fråga dina kollegor om hjälp vid utmaningar i arbetet. Du har ett jordnära och prestigelöst sätt gentemot andra och värderar teamarbete högt.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten är en tillsvidareanställning hos vår kund med start i mitten av januari. Sex månaders provanställning kommer att tillämpas.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Ulrika Struve via 023- 70 55 96 alt. ulrika.struve@adecco.se.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Kundservice, kundtjänst, support, customer service, Borlänge, Adecco

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-12-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-31389".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Jobbnummer
4958757

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

       

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: