Kundservicemedarbetare till Kista!
Clevry Sweden AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Clevry Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-07-01Om företagetKONEs svenska historia går tillbaka ända till 1887 då den första hydrauliska personhissen installerades i Stockholm av Graham Brothers som senare kom att införlivas i KONE. I Sverige har KONE ca 1 000 medarbetare fördelade på 28 kontor över hela landet, från Malmö i söder till Kiruna i norr. Huvudkontoret är beläget i Kista. Där sitter även vårt kundcenter som är bemannat dygnet runt, årets alla dagar - alltid tillgängligt med snabb hjälp och service.
Tillsammans med kunder och partners hjälper vi till att göra Sverige mer tillgängligt! Vi är stolt partner till projekt såsom Mall of Scandinavia, Gothia Tower och Turning Torso. Lika stolta är vi också över att få hjälpa tusentals bostadsrättsföreningar och fastighetsägare runt om i Sverige med planering, service, förebyggande underhåll och modernisering av deras utrustningar. Vi vill alltid att alla som använder våra produkter är trygga och uppfattar oss som kundvänliga.
Din roll
Detta är ett konsultuppdrag via oss på Clevry på 12 månader.
I rollen som Customer Service Agent kommer du att ingå ett nära sammansvetsat team om fem som värdesätter samarbete och att ha kul på arbetsplatsen. Som hjälper varandra, är lärande och jobbar tillsammans för att skapa nöjdare kunder varje dag. Det är vi i Kundservice som skapar enkelhet i kundens vardag och stärker Kone som varumärke.
I rollen kommer du att ta emot kundärenden via telefon och mail vilka du utreder och tar beslut kring samt ger bästa möjliga service. Du kommer att supportera företagskunder i ärenden som rör avtal- och fakturafrågor. Du arbetar i flertal interna system däribland SAP och Salesforce. Du jobbar med eget ansvar men har alltid teamet att fråga och bolla klurigare case med. Ni är lärande och lär varandra för att öka effektivitet och kundnöjdhet.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Service främst mot stora som små företagskunder och bostadsrättföreningar
• Hantering av administrativa uppgifter som bland annat faktura- och avtalsfrågor
• Administration kopplat till ärendena
• Nära samarbete med andra supportavdelningar för att skapa bättre kundflöden
Kontor: Kista Kronobergsgränd
Start: Så snart som möjligt
Omfattning: heltid
ProfilFör denna roll är det dina personliga egenskaper som är avgörande för att trivas och bli framgångsrik i rollen. Vi söker dig som är serviceinriktad med en god förmåga att anpassa dig till olika typer av situationer och personer. Vi ser att du har en självsäkerhet i att ta beslut och tillämpar ett problemlösande tillvägagångssätt.
Vi ser att du har tidigare arbetslivserfarenhet inom service och gillar skapa relationer med alla du möter, både kunder och kollegor. Du får gärna ha arbetat i en roll där du arbetat med telefon och system som verktyg. Vidare ska du vara flytande i tal och skrift på svenska och engelska samt har en god vana av Officepaketet. Du är nyfiken och vill alltid lära dig mer för att skapa enkelhet för alla kunder som kontaktar oss.
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (
https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-12-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagClevry Sweden AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Clevry Sweden AB (org.nr 556723-0486),
https://www.clevry.com Arbetsplats Clevry
Kontakt Ida Högberg
ida.hogberg@studentwork.com 073 707 95 47 Jobbnummer 6793141
Observera att sista ansökningsdag har passerat.