Kundservicemedarbetare till internationellt bolag

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
2018-10-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare till internationellt bolag" (publicerad 2019-04-02) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.


Publiceringsdatum
2018-10-16

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en Kundservicemedarbetare för ett interimsuppdrag på cirka två månader till ett internationellt bolag med start i slutet av oktober. I rollen som kundservicemedarbetare har du nära dialog med kollegor och chef för att säkerställa att du håller en hög kvalité i varje kundkontakt. Du är en del i vår kunds eftermarknadsteam som säkerställer att befintliga kunder får stöd när de behöver nya tillbehör eller reservdelar till sina produkter. Så som i många branscher är eftermarknaden en viktig kanal för att bygga lojalitet och en viktig del i ditt uppdrag är att förvalta varje kontakt på ett sätt som både gör kunden nöjd och inspirerad.

• Du ansvarar för att hantera ärenden inom flera områden som t.ex. produkt-, leverans-, prisfrågor, orderläggning, e-handelssupport och givetvis rådgivning kring reservdelar.
• Din huvudsakliga källa till ärenden är telefon & ärendehanteringssystem, uppgifter kan också komma från andra källor.
• Du kommunicerar ofta med kunder som behöver stöd i att hitta rätt reservdel och du har tillgång till stödsystem med detaljerad produktinformation.
• Du ansvarar för att skapa nya affärer genom aktiv försäljning till de kunder du har kontakt med.
• Du har nära kontakt med ansvariga för e-handel, logistik och försäljning.
• Du, precis som dina kollegor, ansvara för att alltid arbeta med förbättringar av processer och förväntas agera för att korrigera en process som skapar onödigt arbete.

Vem är du?

Vi söker dig som har något års erfarenhet av kundservice, extra meriterande är det med erfarenhet inom teknisk rådgivning. Du är entusiasmerande och har förmågan att använda frågeteknik för att få kunder att beskriva sitt behov. Du har en stor portion tålamod och visar engagemang genom din genuina nyfikenhet. Du är företagsam och har i tidigare roller visat detta genom att inte bara hitta problemen, utan genom att ha drivit igenom förbättring där det behövts.

Du erbjuds

Ett konsultuppdrag på ett internationellt bolag med start i slutet av oktober och som förväntas pågå fram till slutet av december. Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du kommer vara anställd hos Jurek Rekrytering & Bemanning men arbeta hos vår kund. Vår kund sitter centralt på Kungsholmen och tjänsten är på heltid med arbetstider från 8.00-16.30.

Om företaget
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Amanda Rietz amanda.rietz@jurek.se

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11

Jobbnummer
4404619

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: