Kundservicemedarbetare till internationellt bolag

Cronwik Consulting AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Cronwik Consulting AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Järfälla eller i hela Sverige

Är du en driven kundservicerepresentant med öga för detaljer och en hög servicekänsla och vill representera ett världsledande bolag?

Cronwik Rekrytering söker nu en kundservicerepresentant till vår uppdragsgivare där du erbjuds ett stimulerande arbete i ett världsledande bolag. Du är en viktig länk mellan bolaget och kunderna.

I rollen kommer du att sitta med varierande förfrågningar och problem från våra kunder som ska lösas kvickt och kvalitativt. Du har hand om beställningsprocessen från lager till kund och spelar därmed en avgörande roll i kedjan för att göra skillnad för personer i behov av våra produkter. Du kommer att vara första kontaktytan mot kunderna gällande order, produkter och leverans. Därför är du med och bygger kundrelationer samt ökar kundernas nytta tillsammans med vår säljorganisation.

Du kommer att ingå i ett passionerat och dedikerat Kundserviceteam. Kontakterna sker via telefon men största delen kommer via email

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:

• Hantera kundförfrågningar såsom orderhantering, fakturafrågor
• Hantera relaterade uppgifter såsom kreditfakturor, lagerstatus, produktändringar och reklamationer
• Logistikfrågor
• Orderadministration
• Tätt samarbete med andra interna avdelningar, främst sälj, logistik och ekonomi

Tjänsten är initialt en konsultanställning genom Cronwik Rekrytering på heltid i 6 månader, med eventuell möjlighet till förlängning, med önskad start så snart som möjligt. Placeringsort är Solna. Som konsult hos Cronwik får du förutom en dedikerad konsultchef en konkurrenskraftig fast månadslön med semesterdagar, tjänstepension enligt ITP, gruppliv och olycksfallsförsäkringar samt friskvård på upp till 400kr/mån.

VI SÖKER DIG SOM

• Har tidigare erfarenhet av kundservice, meriterande med erfarenhet från internationell organisation

• Har god administrativ förmåga med ett öga för detaljer, prioriteringsförmåga och hög servicekänsla
• Är lösningsorienterad och flexibel
• Obehindrad kommunikation i svenska och engelska
• Digitalt know-how i Microsoft och vana att arbeta i olika system

Om Cronwik

CronWik startades 2014 av personer som själva har arbetat inom kundservice och operativa serviceorganisationer i sammanlagt mer än 25 års tid. Vi har innehaft roller i både stora börsnoterade bolag samt mindre tillväxtbolag och har under åren rekryterat mer än 400 personer. Detta har gjort att vi samlat på oss många erfarenheter om vilka typer av kandidater som presterar bäst i olika kundservice- och säljmiljöer. Vi har idag flertal konsulter på olika uppdrag och omsatte 2018 ca 12 miljoner kronor. Kontor finns i Stockholm och Skåne.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2020-02-22

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-08-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Cronwik Consulting AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Cronwik Consulting AB (org.nr 556980-4221), http://www.cronwik.se

Arbetsplats
Cronwik Rekrytering och Bemanning

Jobbnummer
5112756

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Cronwik Consulting AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Cronwik Consulting AB: