Kundservicemedarbetare till Footway

Workz Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Workz Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Järfälla eller i hela Sverige

OM FOOTWAY

Team Footway driver specialiserade butiker online. Vi vill skapa relevanta platser för mötet mellan kunder och tillverkare. Kundernas värderingar inom kvalitet, pris och miljö tror vi kommer vara avgörande för framtidens produkter.

Med vår tillväxttakt ställs vi ständigt inför nya utmaningar och tvingas tänka bortom ett traditionellt sätt att arbeta med kundsupport. Vi befinner oss i ett otroligt spännande skede just nu med en nylanserad plattform och 8 specialiserade onlinebutiker som under året ska bli fler. Våra online butiker finns idag på 24 marknader och servar årligen över 3 miljoner kunder med ca 800 varumärken.

Vi är långt ifrån traditionella, försöker att inte ta oss själva på för stort allvar och jobbar hela tiden med att utveckla vårt självledarskap. Vi strävar efter att arbeta i helt autonoma team och trivs inte i hierarkiska strukturer. Saker som ligger oss varmt om hjärtat är kundupplevelse, kontinuerligt lärande och kamratskap. Säger du "enkelhet, automatisering och ett datadrivet arbetssätt" säger vi JA!

Vill du vara med på en spännande resa, i ett snabbt växande företag där din roll präglas av service och kundkontakter? Nu söker Workz fler medarbetare till kundservicen hos Footway. Företaget växer så det knakar, är redan störst i Norden och säljer i flera länder i Europa.

OM TJÄNSTEN

Kundteamet är Footways hjärta. Footway har en stark tillväxttakt och ställs ständigt inför nya utmaningar och tvingas tänka bortom ett traditionellt sätt att arbeta med kundsupport. Just nu befinner dem sig i ett otroligt spännande skede med en nylanserad plattform och 9 specialiserade onlinebutiker som under året ska bli fler. Vi söker nu dig som vill fortsätta växa tillsammans med Footway i hur de driver och utvecklar kundupplevelsen till den bästa möjliga.

Här jobbar ett charmigt och varmt team om ca 18 personer. Teamet jobbar tätt tillsammans och ansvarar gemensamt för att upptäcka och lösa eventuella problem. Utöver den dagliga hjälp där du bistår kunderna med på telefon, mail och sociala medier, finns även möjligheten att arbeta med andra projekt kopplat till att förbättra kundupplevelsen. Automatisering, digitalisering och crowdsourcing är några exempel på detta - bara du själv sätter gränserna.

VI SÖKER DIG SOM

• Talar och skriver svenska och engelska obehindrat
• Har en genomgången gymnasieutbildning
• Har erfarenhet av administration eller kundservice per telefon och mail
• Är servicefokuserad och älskar att möta nya människor
• Är en orädd problemlösare med förmåga att hitta lösningar och ta beslut

MERITERANDE
Språkkunskaper i följande språk:

• Norska
• Danska
• Tyska
• Andra europeiska språk

PRAKTISK INFORMATION

Uppdragsgivare: Footway
Start: Omgående med viss hänsyn till uppsägningstid
Placering: Kista
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning
Arbetstider: mån - fre 08:00 - 17:00
Lön: Enligt överenskommelse och kollektivavtal
Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.

OM WORKZ

Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder dig en trygg, fast anställning med kollektivavtal. Vi tar ansvar för din kompetensutveckling, vi coachar och ger feedback - allt för att säkerställa att du får en lång och framgångsrik tid inom kundserviceyrket.

Vi ger dig grunden för ditt fortsatta yrkesliv. Vi vill att du ska vara den bästa möjliga kundservicemedarbetaren. Därför investerar vi både tid och pengar på att certifiera dig. Det gör vi för både din, Workz och våra uppdragsgivares skull. Certifieringen bygger på en rejäl grundutbildning följd av olika träningspass och löpande coachning och utvärdering, allt med fokus på dina egna utvecklingsbehov. Det kommer göra dig mer effektiv, trygg och glad på jobbet.

Tjänsten omfattas naturligtvis av kollektivavtal, vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande lön, semester och pension.

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2022-10-02

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-10-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Workz Sweden AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Workz Sweden AB (org.nr 556938-3788)

Jobbnummer
7033873

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Workz Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Workz Sweden AB: