Kundservicemedarbetare till Danske Bank!
Workz Sweden AB / Kundservicejobb / Linköping
2023-09-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare till Danske Bank!" (publicerad 2023-10-09) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Workz Sweden AB i Linköping,
Norrköping,
Haninge,
Jönköping,
Eskilstuna eller i
hela Sverige Danske Bank är en nordisk bank med starka lokala rötter och broar till resten av världen. I över 145 år har vi hjälpt människor och företag i Norden att förverkliga sina ambitioner. Danske Bank har över 19 000 anställda i 16 länder runt om i världen som betjänar våra 3,4 miljoner privata kunder, företagskunder och institutionella kunder. Utöver banktjänster erbjuder vi även livförsäkringar och pensionstjänster, hypotekslån, förmögenhetsförvaltning, fastighets- och leasingtjänster.
Danske Bank sätter kunden i fokus. Genom en stabil och värdebaserad verksamhet skapar vi förutsättningar för utmärkta kundvillkor. Just nu söker vi dig som vill vara en del av vårt Kundserviceteam och hjälpa våra privatkunder!
OM DANSKE BANK:
I över 150 år har Danske Bank eftersträvat att vara en drivkraft för tillväxt och utveckling i samhället. Vi har utvecklats sida vid sida med de samhällen vi är en del av, och våra rådgivningstjänster, expertis och finanslösningar har hjälpt privatpersoner, familjer, företag och organisationer förverkliga sina ambitioner och sin potential.
I dag är Danske Bank en fokuserad, nordisk bank med stark marknadsnärvaro i Danmark, Sverige, Finland och Norge. Med vår nya strategi har vi tydliga ambitioner att fortsätta arbetet med att stärka vår position som en ledande bank i Norden och göra betydande investeringar i kunderbjudanden.
OM TJÄNSTEN:
I vår kundservice på Danske Bank spelar du en central roll i banken genom att hjälpa kunder med en rad olika frågor. Dina uppgifter inkluderar att informera om bankens produkter och tjänster samt att utbilda kunderna så att de själva kan lösa enklare ärenden på vår hemsida eller i bankappen. Vår ambition är att lösa kundens ärende vid första kontakt. Din huvudsakliga kommunikationskanal kommer vara telefon, och i viss utsträckning även mejl och chatt. Du kommer också aktivt att genomföra behovsanalyser där du anpassar bankens tjänster och produkter efter varje kunds specifika behov.
På Kundservice är kundnöjdhet och tillgänglighet våra främsta prioriteringar, och vi lägger stor vikt vid att säkerställa att varje kund får rätt hjälp, i rätt tid och via rätt kanal.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som förenar kunskap och engagemang på ett enastående sätt. Du är en naturlig lagspelare, en som inte bara delar med sig av sin kunskap utan också aktivt deltar i meningsfulla diskussioner och dialoger. Du är en initiativtagare, alltid redo att bidra med nya och innovativa idéer som berikar vårt arbete.
För dig är utveckling en självklarhet. Du efterfrågar stöd och strävar ständigt efter att växa och förbättras. Din förmåga att inkludera och skapa en stark teamkänsla är en kärnkomponent i ditt arbetssätt.
Dina egna mål är tydligt definierade och drivkraften bakom din arbetsinsats. Du är en aktiv lyssnare och öppen för andra perspektiv, alltid med ett öga för helheten och en förståelse för hur ditt arbete gynnar både banken och teamet. Ditt perspektiv är utåtriktat, du ställer frågor och efterfrågar feedback, och du omfamnar öppenhet och transparens.
VI SÖKER DIG SOM:
• Har en fullständig gymnasieutbildning
• Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
• Har goda dator- och systemkunskaper
Vi ser gärna att du har kunskap om eller ett intresse för ekonomi samt generell arbetslivserfarenhet. Det är meriterande om du har en akademisk utbildning inom detta område.
PRAKTISK INFORMATION:
Start: 24/10
Placering: Linköping
Anställningsform: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning
Arbetstider: Måndag till fredag mellan 07:45 - 17.15
Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas
VI ERBJUDER DIG:
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig.
ANSÖKAN
Vi genomför tester i vår rekryteringsprocess. Testet skickas till din mail direkt efter utförd intervju och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess.
Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på
rekrytering@workz.se Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-10-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Workz Sweden AB (org.nr 556938-3788)
Jobbnummer 8098928
Observera att sista ansökningsdag har passerat.