Kundservicemedarbetare till Advisa!
Brilliant People / Butikssäljarjobb / Stockholm
2019-02-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare till Advisa!" (publicerad 2019-03-25) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Brilliant People i Stockholm,
Sollentuna,
Göteborg eller i
hela Sverige Advisa befinner sig i en häftig tillväxtresa där de söker dig som vill vara med och skapa en kundupplevelse i världsklass!
Advisas verksamhet växer och behöver därmed stötta upp Kundserviceteamet.
Du brinner för service och för att på ett professionellt sätt skapa en wow-upplevelse för alla Advisas kunder!
Beskrivning av tjänsten
I rollen som Rådgivare har du löpande kontakt med Advisas kunder som ansökt om lån via vår hemsida, och ansvarar för att bemöta dem i såväl tal som skrift.
Du arbetar med telefon, mail och chatt som primära verktyg för att ha en löpande dialog med såväl kunder som partners.
Du rapporterar till Advisas Kundservicechef och blir en del av ett team om tio Rådgivare som arbetar tätt tillsammans mot att få branschens nöjdaste kunder. Du samarbetar nära ditt team för att hjälpa varandra att ständigt utvecklas och göra varandra bättre. Du kommer att mötas av erfarna kollegor där vi ser att även du vill bli långsiktig i rollen som Rådgivare hos Advisa.
För att främja din utveckling och för att du ska känna dig motiverad, arbetas det löpande med din individuella utvecklingsplan.
Ditt arbete innefattar bland annat:
• Bemöta kunder som ansökt om lån via Advisas hemsida
• Hjälpa kunder att skapa låneansökningar
• Rådgivning via telefon, mail och chatt
• Arbete med din individuella utveckling med individuella utvecklingsplaner samt 1:1s med chef varje vecka
• Vara delaktig i att identifiera och föreslå förbättringar avseende Advisas produkt
Vad erbjuder Advisa?
• Ett team av entreprenöriella kollegor som kommer att utmana dig dagligen.
• Ett generöst förmånsprogram med bland annat 5000kr/år i friskvårdsbidrag, 6 veckors semester och massage på jobbet.
• Magiska fester, AWs och roliga aktiviteter på kontoret.
• Nytt kontor med utsikt över Östermalms IP.
• Fast lön + provision.
Vilka är Advisa?
Advisa grundades 2011 med ambitionen att hjälpa kunder förbättra sin privatekonomi. Advisas mål är att göra det enkelt för alla att förbättra sin privatekonomi genom att konkurrensutsätta banker och på så vis sänka räntan på befintliga och nya lån. Med ett stort fokus på kundservice och utveckling av vår teknik, ser vi till att ständigt förbättra vår tjänst för att göra det lika enkelt och naturligt att jämföra lån som det är att köpa en flygbiljett på nätet. Sedan starten har de hjälpt över 200,000 svenskar att se över sina lån och i genomsnitt sänkt våra kunders räntor med 35%.
På Advisa värdesätter de varandra och är stolta över vad de tillsammans åstadkommer. Företaget består av cirka 50 anställda som utstrålar stor passion för sitt arbete och har ett genuint intresse för att hjälpa andra människor.
De lovar bara det de lam hålla och finns för att skapa resultat åt deras kunder.
På Advisa tror man på att involvera alla och att högt i tak skapar bättre lösningar.
Därför tycker de att det är viktigt att anställda proaktivt lyfter förslag på hur de kan bli ännu bättre.
För att nå deras gemensamma vision och fortsätta växa behöver de nu fler fantastiska anställda!
Vem är du?
Vi söker dig som brinner för att skapa resultat, värdesätter professionalitet och sätter laget före jaget. Du är en person som värderar uppriktighet och både tar och ger feedback dagligen. Med stor passion vill du komma in i bolaget för att förändra och utveckla det vi med stolthet redan byggt upp!
Kunderna är det viktigaste för Advisa och alla våra kunder är lika mycket värda! Det är viktigt för oss att du delar den uppfattningen och att du med hög etik och plikttrogenhet tar hand om varje kund du bemöter. Du är en person som omfamnar förändring, motiveras av att nå dina mål samt trivs ett högt arbetstempo där du får saker att hända med stor entusiasm, glädje och hög energi.
Vi ser att du har:
• Avklarad gymnasieutbildning.
• Goda kunskaper i svenska samt engelska.
Du kommer att få en gedigen introduktion och utbildning på plats hos oss där du bland annat får lära dig mer om vår verksamhet samt hur du på bästa sätt sköter kontakten med kunderna. Det är dock meriterande om du sedan tidigare har erfarenhet av att arbeta med service inom bank, finans, försäkring eller motsvarande bransch. Sannolikt har du en cool hobby eller annat engagemang som du brinner för och vill dela med dina kollegor på Advisa!
Brilliant People ansvarar för den första delen av rekryteringsprocessen innan intervju sker hos Advisa.
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2019-02-08ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBrilliant People
AdressBrilliant People
Hälsingegatan 49
11331 Stockholm
KontorsadressHälsingegatan 49
Jobbnummer 4602360
Observera att sista ansökningsdag har passerat.