Kundservicemedarbetare, Sundsvall

Nordea Bank AB / Bankjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla bankjobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nordea Bank AB i Sundsvall, Kramfors, Hudiksvall, Sollefteå, Örnsköldsvik eller i hela Sverige

Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations - and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate - by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 10281
Nya kundservicemedarbetare till Nordea Sundsvall - våra 4 miljoner kunder väntar på dig! Kom och bli vår kollega! Nordeas kundservice i Sundsvall söker nu fler medarbetare till vårt härliga gäng.

Publiceringsdatum
2022-06-20

Om tjänsten
I tjänsten som kundservicemedarbetare möter du våra kunder som kontaktar oss via telefon och du är ofta kundens första kontakt. Du spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en positiv upplevelse för kunden. Dina arbetsuppgifter är varierande och du hanterar allt från enkla och snabbt avklarade frågor till mer komplicerade kundärenden.
Som ny får du den utbildning som krävs för att du ska ha förutsättningarna att ge våra kunder en kvalificerad service. Vi tillhandahåller även löpande utbildningar för att du på bästa sätt ska kunna ge våra kunder förstklassig hjälp och kundanpassade tips om bankens tjänster, produkter och kanaler. Det är viktigt att du trivs med att söka och ta till dig ny information för att ständigt hålla dig uppdaterad på förändringar och nyheter.
I denna roll arbetar du heltid på ett varierat schema med möjlighet att själv påverka dina arbetstider med pass fördelade på dag-, kvällstid och helg.

Profil
Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och för kunder
* Du tar lätt till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden.
* Du kan sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet.
* Du är social och gillar att arbeta både tillsammans med andra och självständigt.
* Du har en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl svenska som engelska - i både tal och skrift.

Har du erfarenhet av bank, försäkring eller kundservice är det meriterande.
Låter det här som du? Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team!
Nästa steg

Skicka in din ansökan senast den 26/06/2022. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekrytering.3335@nordea.se.

I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.

Varaktighet, arbetstid
full time (Heltid) Permanent

Ersättning
Undefined

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Nordea Bank AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "10281-39659361".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Nordea Bank AB (org.nr 516406-0120)

Arbetsplats
Nordea

Kontakt
PRS Team
00000000

Jobbnummer
6759631

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nordea Bank AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nordea Bank AB: