Kundservicemedarbetare sökes till Tele2 - Växellösningar

2 Complete / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2 Complete i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Södertälje eller i hela Sverige

Om 2Complete

Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

2Complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst.

Publiceringsdatum
2013-06-20

Om företaget
Tele2 är en av Europas ledande telekomoperatörer och tillhandahåller alltid det bästa erbjudandet. Vi har 34 miljoner kunder i 11 länder. Tele2 erbjuder produkter och tjänster inom fast- och mobiltelefoni, bredband, datanät, kabel-tv och innehållstjänster. Ända sedan Jan Stenbeck grundade Tele2 1993 har bolaget varit en tuff utmanare till de gamla statliga monopolen och andra etablerade spelare.

Customer Operations Tele2 Sverige hanterar kundservice för både privat- och företagskunder. Betydelsen av kundservice ökar i takt med våra kunders förväntningar och därför arbetar vi på Tele2 intensivt med att utveckla kontakterna med våra kunder.

Business Customer Support är en avdelning som agerar support åt Tele2 Sveriges företagskunder. De segment vi ansvarar för beträffande administrativ implementering, administrativ kundförvaltning, granskning av avtal, order management och driftsättning är Corporate & Public, Direct Sales och Small Medium.

KST-SPOC är ett kundserviceteam där du har kontakt med Tele2:s KST-kunder. Teamet arbetar med samtliga tjänster som erbjuds inom KST-lösningar för Tele2. Detta innebär fast, mobilt, data, Integrationstjänster samt Spring Mobil. Man agerar också 1st Line för tekniska felanmälningar.

Arbetsuppgifter
Du kommer att tillhöra KST-SPOC kundserviceteam som hanterar ärenden från Tele2:s KST-kunder (Kommunikation Som Tjänst). Du kommer att ingå i ett team som hanterar samtliga tjänster som erbjuds inom KST-lösningar för Tele2, vilket innebär fast, mobilt, data, integrationstjänster samt Spring Mobil. Teamet fungerar även som 1st Line support för tekniska felanmälningar. Kundkontakten sker över telefon och e-post.

Profil
Vi ser gärna att du tidigare har arbetat med kundservice, administration och telekom samt att du har god kännedom om något/några affärssystem. Du har god datavana och har lätt att lära dig nya system. Det är även meriterande om du har erfarenhet av växellösningar. Du skall ha ett stort intresse för teknik och gärna besitta grundkunskaper inom Networking, Linux, Routrar, IP, Switching eller SQL men detta är inget krav.

Som person skall du vara nyfiken och ständigt sträva efter att lära dig mer. Du är stresstålig och van att har mycket att göra. Vidare brinner du för att möta kunder och ge dem bästa möjliga service.

Ansökan sker endast via nedanstående länk!

Arbetstider och omfattning
Heltidsanställd

Ersättning
Enligt Överenskommelse

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 75
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
2 Complete

Adress
2 Complete
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Jobbnummer
1588162

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2 Complete

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2 Complete: