Kundservicemedarbetare sökes till Releasy
Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Karlskoga
2022-09-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare sökes till Releasy" (publicerad 2023-01-16) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Karlskoga,
Lekeberg,
Degerfors,
Nacka,
Storfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Karlskoga,
Örebro,
Skövde,
Eskilstuna,
Linköping eller i
hela Sverige Vill du arbeta för ett av Sveriges ledande elnätsföretag i en roll där du får möjlighet att utvecklas? Tycker du att samhällsutveckling och klimatfrågor är spännande områden? Brinner du dessutom för kundservice och är en naturlig problemlösare? Då har vi det perfekta jobbet för dig!
Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges ledande företag inom outsourcad kundservice.
Du behöver ingen tidigare erfarenhet - om du har viljan ger vi dig utbildningen och coachningen du behöver för att utvecklas. Via vår Karriärtrappa får du möjlighet att avancera och klättra i rollen som Kundservicemedarbetare.
Snabbfakta
Roll: Kundservicemedarbetare
Arbetsort: Karlskoga
Omfattning: 75-100%
Lön: Enligt kollektivavtal
Startdatum: 2022-10-07. Anställningen inleds med 3 veckors utbildning
Arbetstider: Måndag-fredag: 08:00-17:00. Arbete på kvällar och helger kan förekomma vid behov
Övrigt: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning
Vi erbjuder dig
Bra förmåner: Friskvårdsbidrag, Förmåner kopplade till Karriärtrappan
Stark gemenskap: Bra stämning, Hög teamkänsla, Positiv företagskultur
Trygghet i form av: Stöttande och coachande ledare, Kollektivavtal, Tydliga förväntningar
Utvecklande karriär: Bli expert inom kundservice, Tydliga mål, Utvecklingsmöjligheter
Publiceringsdatum2022-09-08ArbetsuppgifterSom Kundservicemedarbetare kommer du få chansen att vara ansiktet utåt för företaget och dagligen hjälpa Ellevios kunder med att lösa deras problem. Du kommer att hantera både nya och befintliga kunder, där du hela tiden strävar efter att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen. Kundärenden hanteras via telefon och mejl, vi är i en spännande utvecklingsfas där vi längre fram även kommer hantera kunder via andra kanaler.
På Ellevios kundservice erbjuds du en unik chans att arbeta för ett väletablerat företag i en varierande roll med goda utvecklingsmöjligheter. Ellevios Rådgivare hjälper kunderna med allt från enklare ärenden till mer avancerad rådgivning.
Profil• Har fyllt 18 år
• Kan tala svenska och engelska flytande
• Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift
• Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom kundbemötande service eller försäljning
• Har du studerat ellära eller på annat sätt har erfarenhet av tekniska installationer är det en fördel, men inget krav
Utöver detta ser vi att du är duktig på att skapa goda kundrelationer och prioritera kundbehov. Du prioriterar serviceupplevelser och justerar beteende snabbt och effektivt för att skapa kundnöjdhet. Du lägger gärna mycket tid och energi på att nå önskat resultat och drivs av en vilja att jobba målinriktat. Du har ett bevarat lugn och fokus vid tuffa/oväntade situationer och hanterar problem självständigt och effektivt. Dessutom är du duktig på att kommunicera på ett tydligt, enkelt och professionellt sätt samt är säker i olika prestationssituationer.
Så ansöker duÄr du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt fullständiga personnummer.
Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare:
christina.boge@releasy.seVarmt välkommen med din ansökan!
Om företagetReleasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har 1500 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga.
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-09-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagReleasy Customer Management AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)
Arbetsplats Releasy
Jobbnummer 6960649
Observera att sista ansökningsdag har passerat.