Kundservicemedarbetare Sökes Till Cmore!

Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Borlänge
2021-06-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare Sökes Till Cmore!" (publicerad 2022-07-19) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Borlänge, Malung-Sälen, Gävle, Västerås, Örebro eller i hela Sverige

Vill du vara med och jobba i Sveriges snabbast växande streamingtjänst? Gillar du sport och serier och tycker om att ge en god service? Vi utökar vårat team och söker just dig som vill vara med och leverera kundservice hos premiumleverantören av svenskt drama och sport på CMORE!

Om C More
Vi är Nordens största kommersiella tv-bolag. TV4 och C More är ledande i utvecklingen av rörlig bild och digitaliseringen av tv-industrin med hjälp av kraften och styrkan i våra varumärken - och hos våra fantastiska medarbetare. Med en stor mängd tv-kanaler och andra tjänster, bjuder vi in hela Sverige till en tv-upplevelse i världsklass. Att ständigt vara relevanta, stå på användarnas sida och att vara en del av Sverige - det är några av våra viktigaste uppgifter.

Vi söker dig som har ett intresse för att hjälpa människor och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet. Som Kundtjänstmedarbetare hos Releasy är du företagets ansikte och röst utåt. För att bli framgångsrik i rollen är det viktigt att du har ett driv och engagemang i kombination med en stark ansvarskänsla. Du drivs av att vilja arbeta målinriktat och åstadkomma resultat. Som person är du snabblärd och vill alltid göra ditt bästa. Då vi är ett företag som ständigt utvecklas, ser vi gärna att du är flexibel, anpassningsbar och trivs i en föränderlig miljö.

Rollen innebär vidare att du har en god datorvana och kan kommunicera på ett professionellt och välformulerat sätt i både tal och skrift på svenska och engelska.

Publiceringsdatum
2021-06-01

Arbetsuppgifter
• Hantera kunder via telefon, chatt och mejl samt sociala medier.
• I varje kunddialog är du lyhörd för kundens behov och arbetar aktivt.
• Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto "den bästa kundupplevelsen".

Hos oss får du möjlighet att utvecklas!

Genom våra interna utbildningar och vår karriärtrappa har du möjlighet att utvecklas i din kompetens och lära dig nya arbetsuppgifter. Karriärtrappan är ett sätt för dig som kundtjänstmedarbetare att växa och göra karriär inom kundtjänst. Vi vill belöna våra medarbetare och ju högre upp man kommer i karriärtrappan desto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachning och kontinuerlig feedback av din Teamledare för fortsatt utveckling.

Arbetstider

11:00-22:30 Alla dagar.

Lön och anställningsgrad

Lön: Månadslön enligt kollektivavtal.
Anställningsgrad: 100 %.

Ansökan och tillsättningsdatum

Sista ansökningsdag är 2021-06-8. Tillsättning sker löpande, så se till att skicka in din ansökan till oss redan idag!

Startdatum 2021-06-7 och 2021-06-16.

Vid frågor om tjänsten, kontakta gärna Rekryteringsansvariga christina.boge@releasy.se eller johanna.davidsson.drakou@releasy.se

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll under rekryteringsprocessens gång om du skulle bli aktuell för att gå vidare i processen. Vi gör bakgrundskontroller på alla våra tjänster för att undanröja eventuella frågetecken gällande din framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare och att det inte finns några tvivel på att du är rätt person.

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer...en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-06-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Releasy Customer Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)

Arbetsplats
Releasy

Jobbnummer
5782121

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: