Kundservicemedarbetare sökes

Säkra Larm i Sverige AB / Servicepersonaljobb / Arvika
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla servicepersonaljobb i Arvika, Eda, Sunne, Årjäng, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Säkra Larm i Sverige AB i Arvika, Karlstad, Säffle, Åmål, Kristinehamn eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-12-12

Dina arbetsuppgifter
Du kommer vara ansiktet utåt och den som våra kunder vänder sig till för att få service och svar på frågor. Du kommer även att jobba nära oss som kollegor och vara en del av att utveckla vår verksamhet mot nya mål.

I din roll på kundservice hanterar du både inkommande och utgående samtal samt kommunikation med kunder via e-post, chatt och sociala medier.

Omfattningen i rollen är en timanställning. I rollen ingår även att så småningom vara back up i vår Larmcentral. Det innebär att du bör vara flexibel och beredd att även jobba kvällar, nätter och helger vid behov.

Ditt fokus är att vårda våra kunder på allra bäst sätt men du kommer också vara en del i att bygga upp kundservice och bidra till att arbetssätt och rutiner finns på plats och därmed säkerställa att vi jobbar med hög kvalité och på smidigaste sätt.

Är du den vi söker?

Du har lätt för att nya saker och gillar varierande arbetsuppgifter.

Vi ser gärna att du trivs med att jobba strukturerat, att du är serviceinriktad, nyfiken och prestigelös och har lätt att växla fokus då uppgifterna varierar.

Du har lätt för att samarbeta och har förmågan att vara flexibel.

Du är en person som sprider god energi var du än går, du har en mycket god serviceförståelse och är engagerad i att ge varje kund bästa möjliga kundupplevelse.

I denna roll är din personlighet viktigare än din erfarenhet.

Vi erbjuder

• Timlön

• Friskvårdsbidrag

• Stabil arbetsgivare

• Kollegor/gemenskap

• Personalaktiviteter

• Personlig utveckling

Formella krav:

• Avslutad gymnasieutbildning.

• Du har god datorvana och kunskap inom Office är ett krav.

• Du kan det svenska språket flytande i både & skrift

• Du har goda kunskaper i engelska och kan kommunicera obehindrat i tal och skrift.

• Erfarenhet från kundservicerelaterade arbeten.

Westra Security är en larmcentral som grundades 2019 i samband med ett förvärv av Bonsoc AB, och är nu ett bolag inom Secits-koncernen.

Westra är en av få fullt certifierade larmcentraloperatörer med helhetserbjudanden både för företags-och privatkunder och med flertalet olika affärsben, vi är även ett auktoriserat bevakningsbolag.

Vi jobbar med ny teknik och erbjuder har ett brett utbud av helhetslösningar speciellt framtagna för kunder med höga krav på säkerhet och pålitlighet. Från 2022 är Westra en del av Secits koncernen tillsammans med Säkra Larm.

SÄKRA LARM i Sverige, AB, har funnits på marknaden sedan 2003.

Vi levererar smarta larmlösningar, skydd mot vattenskador, yttre bevakning och larmuppkoppling med kundens behov i fokus.

Säkra Larm finns idag på 14 orter runt om i landet och fortsätter att växa.

Bolaget blev 2014 samt 2015 utsett till DI gasellföretag.

Vi arbetar i en positiv miljö med glada och ambitiösa medarbetare. Företaget består av drivna människor som sprider positiv energi, vi gillar att jobba hårt för att uppnå våra mål samtidigt som vi har roligt på jobbet.

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut, så vänta inte med att skicka in din ansökan!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-01-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Säkra Larm i Sverige AB (org.nr 556648-2260), https://www.secits.se/

Arbetsplats
Secits

Jobbnummer
7251167

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Säkra Larm i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Säkra Larm i Sverige AB: