Kundservicemedarbetare / Service Desk Analyst

Bravura / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-02-14

Företaget
Företaget är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året om. De har bestämt sig för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder. Företaget söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Göteborg, där du blir en del av ett team med god gemenskap.

Denna tjänst är ett konsultuppdrag på minst 6 månader med mycket god chans till förlängning. Detta är en del av vår personaluthyrning och innebär att du arbetar som konsult via Bravura under ditt uppdrag.


Dina arbetsuppgifter
I rollen, som internt kallas Service Desk Analyst, arbetar du med att besvara kundärenden via telefon och mail. De kunder du bemöter är företagskunder som verkar inom offentlig sektor. Du har ett helhetsansvar för det kundärende du hanterar, vilket innebär att du ser till att kunden får en bra lösning samt blir uppdaterad under processens gång. Vidare arbetar du med att analysera, kategorisera och prioritera inkommande ärenden i syfte att skapa nöjda kunder och ett bra flöde i kundservicehanteringen. I denna tjänst har du en koordinerande funktion och din roll är mycket viktig för att skapa nöjda kunder. I början av din anställning erbjuds du även en gedigen introduktion av dina kollegor och din närmsta ledare.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning
• Du har god datorvana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska
• Meriterande är tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice och/eller administration

Vi tror att du som söker tjänsten är en person som trivs i en social roll och som tycker om att ge god service till andra. Att ta egna initiativ och att arbeta självständigt är något du motiveras av och du ser positivt på att tillhöra ett team.

Övrig information:

• Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst 6 månader. Du kommer att vara anställd av Bravura och arbeta som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av konsultuppdraget, förutsatt att alla parter är nöjda.

Start: 1 mars
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kundservicemedarbetare, administratör, administration, ordersupport, orderadministration, orderhantering, ordermottagare, kundservice, kundtjänstmedarbetare, teknisk support, 1st line, first line, supportdesk, support, konsult, heltid, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gabrielle Svensson gabrielle.svensson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4614502

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: