Kundservicemedarbetare Payments/Cards
Collector Bank / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Collector Bank i Göteborg,
Malmö,
Stockholm eller i
hela Sverige Vill du arbeta med att ge service i världsklass på Nordens mest innovativa och digitala bank? Då kan Collector Bank vara något för dig!
OM COLLECTOR BANK
Collector är en nischbank som erbjuder nytänkande finanslösningar för privat- och företagskunder. Innovation är en av våra största drivkrafter. Med snabbhet, flexibilitet och teknik i fokus anpassar vi tjänster och utvecklar nya lösningar utifrån våra kunders behov. Verksamheten omfattar privatlån, kreditkort, betallösningar för e-handel och detaljistkedjor, factoring, företagskrediter, fastighetslån, kredithantering och inlåning. Vår starka företagskultur, präglad av entreprenörskap, engagemang och etik har bidragit till obruten organisk tillväxt i 17 år. Sedan starten 1999 har vi utmanat och utvecklat branschen i Norden.
Collector är sedan 10 juni 2015 noterad på Nasdaq Stockholm, Large-Cap listan.
TJÄNSTEN
I takt med vår starka tillväxt söker vi nu medarbetare till vårt Contact Center som idag består av drygt 60 engagerade och kunniga medarbetare. Tillsammans med dina kollegor kommer du vara Collector Banks ansikte utåt mot kund där ni ansvarar för inkommande ärenden via telefon, mail och chatt från våra privatkunder. Ärendena rör främst fakturafrågor avseende e-handel och kreditkort med fokus på den svenska marknaden.
Tjänsten är ett vikariat på heltid under ca 1 år med start omgående, enligt överenskommelse.
Som medarbetare hos oss blir du en del av vår starka företagskultur, som kan beskrivas utifrån våra värdeord Entreprenörskap, Engagemang och Etik, som präglas av öppenhet inför nya idéer, innovation, engagerade människor som drivs av att få saker att hända, tänker stort och utmanar sig själva varje dag. Känner du att det passar in på hur du skulle vilja ha det på din arbetsplats tror vi att du kommer att trivas tillsammans med oss!
Vi erbjuder dig att vara en del av ett spännande företag med goda utvecklingsmöjligheter, löpande kompetensutveckling, aktiv satsning på god hälsa, gemensamma aktiviteter utanför arbetsplatsen och en fartfylld och stimulerande arbetsmiljö i fina lokaler i centrala Göteborg.
VI TROR ATT DU
• Är serviceminded och alltid arbetar för kundens bästa.
• Har erfarenhet av att arbeta med kundservice sedan tidigare, gärna via telefon.
• Är gymnasieekonom eller har liknande utbildning samt har en ekonomisk förståelse.
• Har god datorvana och har lätt att lära nya system.
För att lyckas i tjänsten behöver du vara en kommunikativ serviceperson som alltid strävar efter att leverera förstklassig service. Du trivs med att arbeta självständigt och du tar dig an nya uppgifter med en positiv inställning. Du är även prestigelös och tycker om att arbeta i en social och föränderlig miljö i ett högt tempo.
En självklarhet för dig som söker är att du känner igen dig i våra kärnvärden Entreprenörskap, Engagemang och Etik.
INTRESSERAD?
Varmt välkommen med din ansökan. Ansök med CV och personligt brev innan 10 december 2017 så återkommer vi. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så ansök redan idag!
Har du frågor eller vill veta mer? Kontakta Carina Regnér, Head of Contact Center, på telefonnummer 010 -161 00 00.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2017-11-13Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIda Ljungberg
ida.ljungberg@collectorbank.seFöretagCollector Bank
AdressCollector Bank
Östra Hamngatan 24
41109 Göteborg
KontorsadressÖstra Hamngatan 24, Göteborg
Jobbnummer 3799606
Observera att sista ansökningsdag har passerat.