Kundservicemedarbetare och orderhanterare

Perido Skills AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Letar du efter ett meriterande uppdrag där du får möjlighet att lära dig mer om orderhantering och det administrativa jobbet på en shipping-avdelning? Tycker du att det är roligt att varje dag jobba mot nya deadlines? Då är det dig vi letar efter!

Publiceringsdatum
2014-08-18

Beskrivning
Perido söker efter en kundservicemedarbetare och orderhanterare som kan hoppa in på ett tre månader långt konsultuppdrag. Kunden är ett framgångsrikt bioteknikbolag med en omfattande produktkatalog och har sin bas i centrala Stockholm där även denna tjänst är placerad.

Som konsult i detta uppdrag kommer du att jobba på vår kunds shipping-avdelning för att hantera inkomna orders, iordningställa och säkerställa leverans mot kund samt kommunicera mot kunder och distributörer. Då utskick av produkterna sker i omgångar under dagen på givna tider, både till utlandet och inom Sverige, är det dels viktigt att du gillar att jobba mot deadlines, men också att du behärskar engelska i tal och skrift (samt självklart svenska). Du kommer bland annat att:

• Ta emot och bekräfta kundorders
• Pipettera, etikettera och förpacka produktvialer
• Hantera den administration och kommunikation som uppkommer i samband med hantering av orders och leveranser
• Vara delaktig vid kvalitetskontroller som exempelvis lagerinventering

För att passa här är det därför också mycket värdefullt om du är strukturerad och noggrann som person, samt att du tycker att det är roligt att kommunicera mot kunder och att jobba servicefokuserat. Vi hoppas dessutom att du har en positiv inställning och går in i det här uppdraget för att lära dig mer och att utvecklas i din roll. Varmt välkommen med din ansökan!

Kravprofil för detta jobb
• Erfarenhet av någon roll inom kundservice, orderhantering eller administration
• Bra på att arbeta serviceinriktat och att kommunicera mot kunder
• Bra på att jobba mot deadlines
• Behärskar svenska och engelska i tal och skrift

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, tillträde omgående. Uppdragstid cirka 3 månader.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 10634DB i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
10634DB

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 10634DB
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
1965713

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: