Kundservicemedarbetare med back-up chefsansvar
Jollyroom AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jollyroom AB i Göteborg,
Mölndal,
Stockholm,
Umeå eller i
hela Sverige Jollyroom.se erbjuder Nordens största utbud inom barn- och babyprodukter. Vi har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. Grundarna bakom Jollyroom har 17 års erfarenhet inom näthandel, tidigare har vi bland annat byggt upp Komplett som är störst inom näthandel i Norden, med en omsättning på 5,5 mdkr. Komplett togs över av nya ägare år 2011. Jollyroom etablerades år 2010 och i dag finns vi i Norge, Sverige, Danmark och Finland. Jollyroom har ett lager på 11300 kvm och vi servar fler än 200 000 registrerade kunder.
Jollyroom är ett företag med stora ambitioner och högt satta mål. Hos oss är det högt till tak och vår expansion innebär att det ofta skapas möjligheter för våra medarbetare att utvecklas i sina tjänster samt ta kliv på karriärstegen. Vi vill vara arbetsplatsen som stimulerar och hjälper våra medarbetare att lyckas och utvecklas i sina roller.
En ansökan till oss innebär att du vill satsa och utmana branschen tillsammans med oss.
Ansvar och arbetsuppgifter:
Vi söker en ansvarstagande och drivande sälj- och kundservicemedarbetare som kommer att ha back-up ansvar som ledare när kundservicechefen inte är på plats. Sälj- och kundserviceavdelningen ansvarar för kundtjänst via telefon och mail för samtliga nordiska länder och en avhämtningsbutik.
Publiceringsdatum2014-10-27Dina arbetsuppgifter• Svara på kundfrågor per telefon och e-post
• Demonstrera produkter och svara på kundfrågor i vår avhämtningsbutik
• Retur och reklamationshantering
• Back-up ansvarig som ledare för avdelningen när kundservicechefen är frånvarande/i möten/har semester etc.
• Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom kundservice och utveckla avdelningen
Du rapporterar till kundservicechef.
Krav på erfarenhet och person:
Vi söker dig som har erfarenhet från kundtjänstarbete eller snarlikt servicearbete. Vi ser gärna att du har varit back-up för chef på tidigare arbeten, och att du trivs i den rollen. Du är en van datoranvändare som trivs att arbeta med datorn och telefonen som verktyg. Du är snabb på tangenterna och snabblärd i nya affärs- och kundvårdssystem. Det är meriterande om du, förutom svenskan, även har kunskaper i ytterligare ett språk (norska, finska eller danska).
Som person är du driven, orädd i mötet med nya människor och ansvarstagande i ditt arbete. Du brinner för service, är en problemlösare och en initiativtagare som sporras av ansvar och högt satta mål. Du är affärsmässig och trivs i en entreprenörsdriven verksamhet med hög utvecklingstakt. I Jollyroom är tempot och engagemanget mycket högt, varav det är viktigt att du är drivande, har hög energinivå och klarar av utmanande uppgifter.
Upplägg och ansökan:
• Start: Snarast möjligt
• Omfattning: Heltid (6 månaders provanställning tillämpas)
• Placering: Hisings Kärra
• Arbetstider: Vardagar kl. 09-18
• Ansök genom att maila CV och personligt brev till
jobb@jollyroom.se• Kontakt: Personalansvarig Terese Fernbring via
jobb@jollyroom.se , vi har dessvärre svårt att hinna svara på frågor via telefon utan hänvisar till mail.
• Ange referens på ansökan: Back-up kundservice
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.
Vi arbetar löpande med rekryteringen och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, så var gärna snabb med din ansökan.
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-11-16
Vi har dessvärre svårt att hinna svara på frågor via telefon, utan hänvisar till
jobb@jollyroom.seAnge följande referens när du ansöker: Back-up kundservice
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@jollyroom.seKontaktTerese Fernbring, Personalansvarig
jobb@jollyroom.seFöretagJOLLYROOM AB
AdressJOLLYROOM AB
Tagenevägen 58
42537 Hisings Kärra
KontorsadressTagenevägen 58
Hisings Kärra
Visa på karta
Övriga kontaktuppgifterE-postadress:
jobb@jollyroom.se Jobbnummer 2046186
Observera att sista ansökningsdag har passerat.