Kundservicemedarbetare / Kundtjänst / 1st line support
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2020-01-10FöretagetBravura söker för en kunds räkning medarbetare inom kundtjänst. Bravura är ett tillväxtföretag och har sedan starten 2008 vuxit till en väletablerad aktör på den svenska marknaden för rekrytering och bemanning. Vi arbetar för att stärka företag genom människor och människor genom jobb. Oavsett om du är på väg att byta bransch, ta nästa steg i karriären eller vill komma in på arbetsmarknaden så är vi här för dig. Vi matchar dagligen kandidater med framtida arbetsgivare och letar ständigt efter nya talanger.
Dina arbetsuppgifterSom kundservicemedarbetare ansvarar du för den första kontakten med företagets kunder. Du supporterar kunderna på telefon och frågorna varierar i omfattning och komplexitet. Ärendena rör främst privatkunders telekombaserade frågor inom bland annat telefoni och bredband. Rollen innebär extern och intern kontakt och ditt främsta fokus är att arbeta för att hitta bra lösningar som bidrar till nöjda kunder.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasieutbildning
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska
• Meriterande är tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom kundtjänst, kundservice och/eller telekombranschen
Vi tror att du som söker tjänsten är en person som har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du sätter kunden i fokus och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du tar egna initiativ i arbetet och trivs i en social roll med ett varierat arbetstempo.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Kundtjänst, kundservice, kundsupport, support, servicedesk, service, first line, 1st line, telefoni, support, telekom, telecom, teknik, IT, telefon, heltid, Göteborg
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5035497
Observera att sista ansökningsdag har passerat.