Kundservicemedarbetare inom byggvarubranschen

K2c In Sweden AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos K2c In Sweden AB i Göteborg, Helsingborg, Linköping, Lund eller i hela Sverige

K2C in Sweden AB är ett företag inom contact center-branschen som präglas av teknisk innovation och en unik känsla för service i alla former. K2C vill vara med och sätta en norm för hur god kundservice ska bedrivas i Norden. Till vår hjälp har vi våra kunder, som liksom vi, har lång erfarenhet inom branschen. Våra medarbetare brinner för utveckling, service och gemenskap. Vi söker nu medarbetare som vill utvecklas tillsammans med oss.

Våra värderingar på K2C är Kundfokus, Affärsmässighet, Mod, Kreativitet, Engagemang och Handlingskraft. Givetvis önskar vi att även du ser dessa grundstenar som en självklarhet i det dagliga arbetet och att dessa efterlevs.

VI ERBJUDER:
Vi erbjuder en flexibel arbetsplats med innovation, glädje och service. Vi arbetar med kunder inom många olika branscher vilket ger dig som medarbetare möjlighet att utvecklas inom de område som du brinner för. Telefonen är ett viktigt redskap men vi arbetar även med administration. Arbetsuppgifterna är att svara för ett uppdrag inom byggbranschen, så det är ett stort plus om du har intresse för hemmasnickeri och är praktiskt lagd. Samtalen kan handla om beställningar och råd kring val av produkt. Framöver kommer även andra uppdrag att bli aktuella.

Tjänsten innefattar både inkommande och utgående samtal. Platsernas anställningsgrad kommer att variera mellan 50-100%. Första månaden kan anställningsgraden vara lägre för att sedan gå upp stegvis per månad. Arbetstiden varierar från kl 8-20 vardagar och kan innefatta helg kl 8-15.

VI SÖKER:
Dig som är säljande, serviceminded, flexibel och engagerad. Vidare ser vi det som en självklarhet att du är seriös i ditt framträdande och har viljan att vidareutvecklas. Erfarenhet av kundtjänst är en merit men ej ett krav då du erhåller intern utbildning. Korrekt svenska och tal och skrift är ett krav. Utbildningen kommer hållas i slutet av februari/början av mars och utbildningsperioden är ca 1,5 vecka på heltid.

Vi kommer att tillsätta platserna så fort som möjligt. Du är välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2015-01-29

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid/Deltid
Visstidsanställning 6 månader. Därefter möjlighet till tillsvidareanställning.

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-02-27
Ange följande referens när du ansöker: GBGSKB-01
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobbansokan@k2c.se

Kontakt
Rebecka Acklid, Operativ chef 042-4534210 0762-170624

Företag
K2C IN SWEDEN AB

Adress
K2C IN SWEDEN AB
Kanongatan 157
25467 Helsingborg

Kontorsadress
Ånäsvägen 44
Göteborg
Visa på karta

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 042-4534200
Faxnummer: 042-4534201
E-postadress: jobbansokan@k2c.se

Jobbnummer
2146448

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från K2c In Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos K2c In Sweden AB: