Kundservicemedarbetare i uppdrag mot Telia med start den 10 Nov

Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Linköping, Norrköping, Örebro, Skövde, Jönköping eller i hela Sverige

Häng med på Releasys spännande tillväxtresa! Just nu söker vi Kundservicemedarbetare till vårt kontor i Linköping där du kommer att representera vår kund Telia.

Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges ledande företag inom outsourcad kundservice. I uppdrag mot Telia finns möjlighet att bli allt från den målinriktade säljaren till den problemlösande supporten.

Du behöver ingen tidigare erfarenhet - om du har viljan ger vi dig utbildningen och coachningen du behöver för att utvecklas.

Snabbfakta

Roll: Kundservicemedarbetare
Arbetsort: Linköping
Omfattning: 75-100% (Det kan man själv välja)
Lön: Enligt kollektivavtal + provision
Startdatum: 10 Nov. Anställningen startar med en utbildning på 30 dagar mån-fre mellan kl 8:00-16:45.
Arbetstider: Förläggs mellan kundtjänstens öppettider som är 8:00-17:30 så länge man arbetar på Fakturaavdelningen men kan komma att ändras.
Övrigt: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning

Vi erbjuder dig

Bra förmåner: Friskvårdsbidrag, Massage på arbetstid, Förmåner kopplade till Karriärtrappan

Stark gemenskap: Bra stämning, Hög teamkänsla, Positiv företagskultur

Trygghet i form av: Stöttande och coachande ledare, Kollektivavtal, Tydliga förväntningar

Utvecklande karriär: Bli expert inom kundservice, Tydliga mål, Utvecklingsmöjligheter

Publiceringsdatum
2023-09-21

Arbetsuppgifter
• Du kommer vara du ansiktet utåt för ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom IT- och telekombranschen.
• Arbeta med privata kunder med fokus på service, support och merförsäljning. Kontakten sker via inkommande trafik genom telefon, chatt och mejl.
• Du kommer få hjälpa till med service, administrering och fakturafrågor om våra kunders tjänster och abonnemang.
• Support och felsökning av en tjänst som kunden har problem med.
• Säkerställa att kunden har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna just för dem.

Anställningen börjar med en en sju veckor lång utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas.

Profil
• Har fyllt 18 år
• Har en gymnasieexamen
• Kan tala svenska och engelska flytande
• Tidigare erfarenhet av kundbemötande service eller ett stort intresse av att arbeta med människor
• Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom försäljning

Dina personliga egenskaper
• Du är bra på att skapa goda kundrelationer och prioritera kundbehov
• Du drivs av en vilja att jobba målinriktat
• Du kan bevara lugn och fokus vid tuffa/oväntade situationer och hanterar problem självständigt och effektivt
• Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift

Så ansöker du
Låter detta intressant? Skicka in din ansökan redan idag!

Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare: jennifer.pettersson@releasy.se

Urvalsprocessen

• Urvalsprocessen på Releasy innehåller följande steg: telefonintervju, ett kognitiv- och personlighetstest, personlig intervju samt referenstagning.

• Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt fullständiga personnummer.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om företaget
Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har 1500 anställda fördelat på fem verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm och Barcelona.

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-09-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)

Arbetsplats
Releasy

Jobbnummer
8129972

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: