Kundservicemedarbetare i uppdrag mot Axfood

Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Linköping, Norrköping, Örebro, Skövde, Jönköping eller i hela Sverige

Varför ska du jobba hos oss?

Är du en problemlösare som brinner för service?

Releasy söker nu fler Kundservicemedarbetare till vårt uppdrag Axfood. Här ger du service till kunder genom samtal, chatt och mejl och du får arbeta med varumärken som Willys och Hemköp.

Releasy är en av Sveriges ledande aktörer inom kundservice och vår uppdragsgivare Axfood strävar mot att ge det bästa bemötandet i branschen. Nu söker vi nya kollegor som vill utvecklas tillsammans med oss.

Kanske arbetar du inom ett annat serviceyrke och vill testa något nytt? Du behöver ingen tidigare erfarenhet av kundservice - vi ger dig utbildning och coachning på plats.

Snabbfakta

Roll:
Kundservicemedarbetare

Stad:
Linköping, Mjärdevi

Omfattning:
100%

Publiceringsdatum
2021-11-11

Ersättning
Månadslön enligt kollektivavtal.

Arbetstider:
Axfood har öppet måndag-fredag 08:00-22:00, lördagar 08:00-18:00 och söndagar 10:00-22:00.
Du schemaläggs inom dessa öppettider i ett intervallschema. Arbetstiderna kan komma att ändras.

Startdatum:
2021-12-10

Ansökan stänger:
2021-11-30

Anställningsform:
Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.

Hos oss erbjuds du



Om rollen & arbetsuppgifter

Som Kundservicemedarbetare är du ansiktet utåt för företaget och hjälper Axfoods kunder med att lösa deras problem. Här hanterar du frågor om exempelvis sortiment, ordar och krediteringar. Du arbetar aktivt med en professionell och snabb service där du alltid ger det lilla extra i kundbemötandet. För medarbetare som är särskilt proaktiva finns även möjlighet att arbeta med mer komplicerade backofficeuppgifter.

Vi söker dig som

• Har god datorvana.


• Tycker om att arbeta mot uppsatta mål.


• Kan kommunicera på ett professionellt sätt, i tal och skrift på svenska och engelska.
• Är lösningsorienterad och stresstålig.


• Trivs i en i föränderlig miljö med högt tempo.

Utvecklingsmöjligheter


Vi söker långsiktiga medarbetare som vill utvecklas hos oss. Vi ser till att du får den utbildning som krävs och att du har rätt förutsättningar och kompetens för ditt uppdrag.

Vi erbjuder kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och vår Karriärtrappa. Via Karriärtrappan vill vi belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan du kommer desto fler förmåner får du. Dessutom ser vi till att coacha dig och ge dig kontinuerlig feedback för att se till att du vidareutvecklas inom rollen och bolaget.

Så ansöker du
Är du den vi söker? Sök rollen idag!

Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt personnummer.

Om du blir aktuell för att gå vidare i processen kommer du även att få göra ett kortare arbetspsykologiskt test. Det gör vi för att denna metod gör urvalsprocesser mer träffsäkra och rättvisare för de som söker den utlysta tjänsten.

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta:
Emilia Kunnari-Kling, på emilia.kunnari-kling@releasy.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om företaget
Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har ca 1300 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga. I Linköping jobbar runt 430 medarbetare i öppna kontorslandskap med uppdrag mot SL, Färdtjänst, Axfood, DN, Expressen och Telia. Vi finns i Mjärdevi och erbjuder lokala förmåner och aktiviteter.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Releasy Customer Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)

Arbetsplats
Releasy

Jobbnummer
6113461

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: