Kundservicemedarbetare för Viaplay - på distans
Transcom AB Stockholm / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Transcom AB Stockholm i Stockholm,
Eskilstuna,
Örebro,
Karlskoga,
Borås eller i
hela Sverige Brinner du för service och önskar att jobba med en av nordens största streamingtjänst? Då kan du bli vår nya kollega! I din roll som kundservicemedarbetare kommer du att bli en del av vårt svenska team.
Vad erbjuder vi dig
Hos oss får du möjlighet att utvecklas och växa som individ. Här kan du bygga en karriär i en internationell miljö, bland annat inom produktkunskap, och ledarskap. Du hittar danska, svenska och norsktalande kollegor hos oss. Din anställning startar med ett introduktionsprogram där du får lära dig verktygen du behöver i rollen. Har du en drivkraft kan vi garanterat göra underverk tillsammans! Du får välja själv om du vill jobba från vårt kontor eller remote.
Utöver ljusa lokaler, grymma kollegor och engagerade ledare erbjuder vi även
kollektivavtal
tjänstepension
friskvårdsbidrag
rikskortet
utvecklingsmöjligheter
betald introduktionsutbildning
Din roll som kundservicemedarbetare
I din roll som kundservicemedarbetare för Viaplay kommer du att hantera inkommande samtal, e-postmeddelanden och chatt-förfrågningar från kunder. Du kommer även att ansvara och arbeta med sociala medier. Utöver detta ger du professionell service på en hög nivå och hanterar kunders olika ärenden för att tillgodose deras behov.
Befattning: CSR (Customer Service Representative) Transcom
Arbetstid: Schemalagd arbetstid, med öppettider måndag-söndag, 10-22
Anställningsgrad: 100%
Kollektivavtal: Call/Contact Center och Marknadsundersökningsföretag
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Startdatum: 11 & 25 juli
Arbetsplats: Remote/Kontor, valfritt
Om dig
Vi söker efter dig som är strukturerad, lösningsorienterad, trivs med telefonen som arbetsredskap och älskar att snacka med människor. Du strävar efter att ge våra kunder en förstklassig kundupplevelse. Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare tydliga rutiner, en stark teamkänsla och ett högt engagemang bland både kollegor och ledare. Tempot hos oss är högt, men alltid med en grym teamkänsla - på Transcom jobbar vi tillsammans!Vidare tror vi att du är en motiverad, målinriktad person som gillar att både jobba självständigt och i lag.
Utöver detta ser vi att du har följande kompetenser:
Gymnasieexamen
God skriftlig och muntlig kommunikation, både på svenska och engelska.
God datavana
Erfarenhet av servicebranchen är meriterande
Låter detta som något för dig?
Första steget är att skicka in din ansökan. Du vill kort efter det motta ett språktest, som är det första steget i vår rekryteringsprocess. Vid godkänt test är nästa steg en telefonintervju. Om din profil överensstämmer med vad vi ser efter, så kommer vi bjuda in dig in till en digital intervju. Där vill vi berätta lite mer om tjänsten och lära känna dig bättre. Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan idag!
För mer information om tjänsten, maila oss på
jobb.sverige@transcom.comOm Transcom
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 69 kontaktcenter i 26 länder på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor.
Publiceringsdatum2022-06-30Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-07-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressTranscom AB Stockholm
Rålambsvägen 15
10026 Stockholm
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Transcom AB (org.nr 556201-3234)
Rålambsvägen 15 (
visa karta)
100 26 STOCKHOLM
Arbetsplats Transcom AB Stockholm
Jobbnummer 6787172
Observera att sista ansökningsdag har passerat.