Kundservicemedarbetare Deltid till Telias nya verksamhet LAN-Mas

Telia Company Consumer Services / Butikssäljarjobb / Stockholm
2016-12-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare Deltid till Telias nya verksamhet LAN-Mas" (publicerad 2017-01-09) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telia Company Consumer Services i Stockholm, Solna, Sundsvall, Göteborg, Luleå eller i hela Sverige

Vi är Telia Company, den nya generationens telekomföretag. Våra 21 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Vi är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året runt. Vi har bestämt oss för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare våra kunder och vårt huvudkontor ligger mitt i teknik- och innovationshjärtat Stockholm. Läs mer på www.teliacompany.com.

Mångfald berikar vår affärsverksamhet och vår kultur. Det skapar dynamik i våra kundmöten, vårt arbetssätt och innovativa team. Vi tycker det blir roligare att arbeta om vi alla är olika!
Välkommen till oss!

Nu söker jag en Kundservicemedarbetare Deltid till Telias nya verksamhet LAN-Master.

Your next challenge? Jag heter Anna och jobbar som team-leder på Telias dotterbolag We Care and Repair Nordic AB, även kallat LAN-Master. Vi jobbar med att hjälpa kunder som har problem med sina Apple-produkter och som kundmottagare är du företagets ansikte och röst utåt. Vårt arbete handlar om att bemöta kunder och hjälpa dem med deras Apple-produkt och ge dem en positiv upplevelse under servicetiden. Det är därför vårt arbete är viktigt för så många. Just nu behöver vi bli fler som hjälper världens bästa kunder.

Your next manager and team Vi har närmare 35 anställda på We Care and Repair nordic AB över Stockholm, Göteborg och Malmö. Teamet i Stockholms reception består av 6 stycken medarbetare som har kul på jobbet samtidigt som vi gör ett fantastiskt jobb med våra kunder. Tillsammans ser vi till att våra mål uppfylls och vi gillar att fira framgång och att utmana varandra. Framåt kommer Telia satsa på att utveckla verksamheten, då just kund- och serviceupplevelsen är viktig för Telias fortsätta framgång. Därför hoppas vi att du som brinner för en bra kundupplevelse vill vara med på denna nya spännande resa! Den främsta anledningen till att jag jobbar på Telia är att jag gillar att få bidra till vår Customer Obsession -vi ska ha Sveriges nöjdaste kunder. Jag gillar också att coacha och stötta mina kollegor i att nå både sina egna och teamets mål, och på så sätt påverka vårt säljresultat och vår bonus.

You För att lyckas i rollen krävs god social kompetens och bra bemötande av våra kunder. Du bör vara teknikintresserad, med fokus på Apples produkter. I rollen kommer du ta emot och lämna ut kunds serviceärenden, via besök av kunder till våra Service Center samt ta emot kundernas fallbeskrivning och registrera ärendena i våra system. Våra arbetstider är anpassade efter våra kunders behov. Därför behöver du kunna arbeta på varierade tider under dagen och ibland även på kvällar och helger. Då du kommer ha mycket kundkontakt så är det extra viktigt att kunna hantera svenska och engelska i tal och skrift How? Telias värderingar Dare, Care, Simplify är grunden i det vi gör. För den här rollen lägger jag tonvikten på att du:

Dare to lead by engaging with our customers and challenging ourselves Care for our customers by providing solutions that are adapted to their needs Simplify our execution by taking actionable decisions and delivering with speed
Why? We 're changing the industry, we 're digitalizing society, we 're creating the New Generation Telco to bring the world even closer - on the customers terms.

That 's the next chapter in our story, what 's yours?

Contact För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Monica Taberman 070-585 99 58. Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Välkommen till Telia!

Varaktighet, arbetstid
Visstid vid behov 2016-12-19 - 2017-03-18

Publiceringsdatum
2016-12-02

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Monica Taberman +46 70-5859958

Företag
Telia Company Consumer Services

Adress
Telia Company Consumer Services
Stjärntorget 1
16994 Solna

Kontorsadress
Stjärntorget 1

Jobbnummer
3192635

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telia Company Consumer Services

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telia Company Consumer Services: