Kundservicemedarbetare, Borås
NetOnNet AB / Inköpar- och marknadsjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos NetOnNet AB i Borås,
Göteborg,
Trollhättan,
Jönköping,
Varberg eller i
hela Sverige Kundservicemedarbetare
Intresseanmälan som Kundservicemedarbetare till huvudkontoret i Borås
Vill du arbeta i en otroligt spännande bransch på ett av Sveriges största hemelektronikföretag med världens kanske roligaste produkter? Vi söker nu kundservicemedarbetare för kommande anställning!
Avdelningen består i dagsläget av 20 personer som hanterar alla inkommande kundkontakter via mail och telefon för både Sverige och Norge. Arbetet sker i högt tempo med hög servicekänsla och försäljning i fokus.
Vi söker dig som är lyhörd, målinriktad och trivs med försäljning. Inställningen "vad kan jag hjälpa dig med?" ska genomsyra hela ditt arbete. Vi strävar efter att hela tiden förbättra servicenivån genom att aldrig sluta lära och se vårt arbete ur kundens ögon.
Publiceringsdatum2011-07-16KvalifikationerDu ska ha minst gymnasieutbildning, tidigare erfarenhet från något serviceyrke och då gärna detaljhandel, du är van vid att sälja antingen över telefon eller i butik. Erfarenhet från hemelektronikbranschen är meriterande.
Du är en person som är utåtriktad och har lätt för att skapa kontakt med andra människor. Du är initiativrik och vill bidra till en hög trivsel på avdelningen. Struktur, ordning och noggrannhet är personliga egenskaper som är viktiga för dig. Du har hög integritet och ansvarskänsla i ditt arbete och är positiv och hjälpsam som person. Att vara serviceinriktad är en självklarhet för dig och du brinner för att hjälpa kunden.
PC-vana samt goda kunskaper i Officepaketet är ett krav. Har du erfarenhet från affärssystemet Jeeves ses det som meriterande.
Du har goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift). Engelska är vårt koncernspråk och det är därför viktigt att du behärskar engelska i både tal och skrift.
Dina arbetsuppgifterHantering av alla förekommande arbetsuppgifter på en kundserviceavdelning såsom:
• Telefonförsäljning (ingående försäljning)
• Leveransfrågor
• Service- och reklamationsärenden
• Produktrådgivning
• Andra förekommande administrativa uppgifter
Arbetstid
Arbetstiden är förlagd dagtid (vardagar) efter schema.
Placering: NetOnNets huvudkontor i Borås.
Kontaktperson för detta jobbHar du frågor om tjänsten kontakta Mikael Andergrand, tel nr 033-488 400. Maila din ansökan till
mikael.andergrand@netonnet.com senast 12/8. Märk ansökan med "Intresseanmälan Kundservice". Vänligen observera att vi inte kan besvara alla intresseanmälningar på grund av det höga antalet sökande.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Deltid
Deltid, 80%
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-08-12
Ange följande referens när du ansöker: Kundservicemedarbetare
Ansökan kan skickas till e-postadress:
mikael.andergrand@netonnet.comKontaktMikael Andergrand, 033-488 400,
mikael.andergrand@netonnet.comFöretagNetOnNet AB
AdressNetOnNet AB
Box 1716
50117 BORÅS
KontorsadressBockasjögatan 12
KontaktuppgifterTelefonnummer: 033-488400
Faxnummer: 033-488420
Jobbnummer 986489
Observera att sista ansökningsdag har passerat.