Kundservicemedarbetare Bank
Länsförsäkringar Bergslagen Ömsesidigt / Kundservicejobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Länsförsäkringar Bergslagen Ömsesidigt i Västerås,
Sala,
Lindesberg,
Örebro,
Karlskoga eller i
hela Sverige Vi på Länsförsäkringar Bergslagen är 400 engagerade medarbetare som bor där våra kunder bor, handlar i samma affärer och har samma väder. Med kontor i Västerås, Örebro, Sala, Karlskoga och Lindesberg finns vi nära våra 235 000 kunder - som alla tillsammans äger bolaget. Det gör att vi är försäkringsbolaget och banken som förstår vad våra kunder behöver för att känna trygghet för familjen, sina ägodelar, företaget och sina pengar. Allt samlat på ett ställe - genom hela livet.
Om jobbet
Kundservice Bank är navet i bankverksamheten där vi ger service både till kunder och internt till våra kollegor. I rollen som kundservicemedarbetare bank arbetar du med service och försäljning av våra banktjänster för privat- och företagskunder. Vi samverkar dagligen med våra kollegor inom bank, försäkring, spara, skador och fastighetsförmedling för att kunna erbjuda de bästa lösningarna åt kunderna.
I alla våra kanaler har vi ett stort fokus på service, problemlösning och proaktivitet genom behovsanpassad försäljning. För oss är kundservice att sätta kundens behov först och hjälpa till med det ärende som kunden kontaktar oss om.
Vi är måna om att du ska känna dig trygg i din roll och ger därför rätt förutsättningar för att du ska lyckas i jobbet. Därför ingår en introduktion bestående av digitala och lärarledda utbildningar, inläsningsmaterial och medlyssning. Introduktionen kräver ett stort eget ansvar och en vilja att lära sig.
Vem är du?
För den här tjänsten lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, kompetenser och potential. Vi ser gärna att du har arbetslivserfarenhet inom kundbemötande och service.
Du behöver vara trygg och bekväm i olika system med dator och telefon som dina huvudsakliga arbetsredskap. För att lyckas och trivas i rollen behöver du ha ett genuint intresse för våra kunder och deras frågeställningar. Du drivs av att ge hög service och kan självständigt planera och organisera dina arbetsuppgifter med kunden, ditt team och bolagets bästa i fokus.
Du känner dig säker i din kommunikation och kan tydligt och enkelt uttrycka dig i både i tal och i skrift, och utöver svenska är det fördelaktigt om du även behärskar engelska. Eftersom vi verkar på en marknad som ständigt utvecklas behöver du ha ett positivt förhållningssätt till förändringar och nya arbetssätt.
Ersättning Undefined
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-10-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "5403-41951196".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Länsförsäkringar Bergslagen Ömsesidigt (org.nr 578000-9956)
Arbetsplats Länsförsäkringar Bergslagen
Kontakt Helena Gustafsson
0761414101 Jobbnummer 8156298
Observera att sista ansökningsdag har passerat.