Kundservicemedarbetare

Happyr AB / Kundservicejobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Happyr AB i Borås, Lerum, Ale, Mölndal, Göteborg eller i hela Sverige

Är du på jakt efter att få jobba med kundservice utöver det vanliga och få ingå i ett team med härlig anda, energi och kamratskap? Är service i världsklass endast gott nog för dig? Brinner du dessutom för försäljning och drivs av att arbeta mot uppsatta mål?
I takt med Releasys expansion söker vi nu nya grymma kundtjänstmedarbetare för en av Sveriges ledande teleoperatörer. Är det du? Sök rollen idag!
Vem söker vi?
Vi söker dig som har ett intresse för att hjälpa människor och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet. Som kundtjänstmedarbetare hos Releasy är du företagets ansikte och röst utåt. För att bli framgångsrik i rollen är det viktigt att du har ett driv och engagemang i kombination med en stark ansvarskänsla. Du drivs av att vilja arbeta målinriktat och åstadkomma resultat. Som person är du snabblärd och vill alltid göra ditt bästa. Då vi är ett företag som ständigt utvecklas, ser vi gärna att du är flexibel, anpassningsbar och trivs i en föränderlig miljö.
Rollen innebär vidare att du har en god datorvana och kan kommunicera på ett professionellt och välformulerat sätt i både tal och skrift på svenska och engelska. Tidigare erfarenhet inom kundservice eller liknande samt försäljning är meriterande.

Publiceringsdatum
2020-05-12

Arbetsuppgifter
Hantera kunder via telefon, chatt och mejl samt sociala medier.
I varje kunddialog är du lyhörd för kundens behov och arbetar aktivt med merförsäljning som en del av servicen.
Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto "den bästa kundupplevelsen".

Hos oss får du möjlighet att utvecklas!
Genom våra interna utbildningar och vår karriärtrappa har du möjlighet att utvecklas i din kompetens och lära dig nya arbetsuppgifter. Karriärtrappan är ett sätt för dig som kundtjänstmedarbetare att växa och göra karriär inom kundtjänst. Vi vill belöna våra medarbetare och ju högre upp man kommer i karriärtrappan desto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachning och kontinuerlig feedback av din Teamledare för fortsatt utveckling.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-06-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Happyr AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Happyr AB (org.nr 556971-5963)
504 30  BORÅS

Arbetsplats
Releasy

Jobbnummer
5223080

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Happyr AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Happyr AB: