Kundservicemedarbetare
Qliro AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Qliro AB i Stockholm Drivs du av kunder och service i världsklass?
Tycker du om att hitta lösningar på problem och att ta eget ansvar?
Vill du vara med och skapa morgondagens finansiella lösningar redan idag?
Då är det dig vi söker till rollen som Kundservicemedarbetare.
Vi söker nu dig som vill fylla en viktig funktion hos oss på Qliro. Som kundservicemedarbetare får du en bred roll där du hittar lösningar på problem, svarar på frågor och informerar om tjänster och produkter, samt agerar "kundens röst" inom företaget. Då vi befinner oss i en spännande uppbyggnadsfas innebär det att du är en person som uppmuntras till att fatta egna beslut, tar ett stort ansvar och arbetar för att förbättra och förenkla rutiner med kunden i fokus. Har du tidigare erfarenhet av service och försäljning är det en fördel.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter
• Bedriva förstklassig service till kunder över telefon, chatt och mail
• Du besvarar frågor avseende faktura- samt delbetalning/kontofrågor
• Du kommer även att informera kunderna om övriga tjänster och produkter; så som sparkonto och lån
• Utveckla och driva förbättringsarbete avseende rutiner och processer
Vi söker dig som
• Är en engagerad lagspelare som alltid sätter kundens i fokus
• Har lätt att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska (även andra nordiska språk är meriterande)
• Gillar ett högt tempo i en ständigt föränderlig miljö
• Har god datorvana
• Är lösningsorienterad och inte rädd för att fatta egna beslut
Våra värderingar
På Qliro strävar vi efter att arbeta utifrån våra fem värderingar. Den rätte kandidaten bör kunna stå bakom dessa, balansera dem och förhoppningsvis överträffa sig inom de flesta av dem:
Be smart - we think sales and manage and optimize by facts and hard data
Drive speed - we are agile and are great at executing and communicating ideas
Build for scale - we see the bigger picture and think ahead of the game
Love customers - we strive for simplicity and transparency and always listen, respond and walk the extra mile for our customers
Share solutions - we help each other, share knowledge and learn from our mistakes
Qliro har som mål att bli ledande aktör inom digitala finansiella tjänster i Norden. Företaget grundades 2014 och vi har växt till ett team med över 170 anställda från över 25 olika länder och vi har över 1.7 miljoner unika kunder som använder sig av vår betalningstjänst. Vi är med och skapar nya innovativa finans- och betalningsprodukter för miljoner kunder i Norden. Vi gör detta genom att skapa produkter baserade på våra tre principer; enkelhet, värde för konsumenten och bra kundupplevelser. Vi har precis fått tillstånd från Finansinspektionen att bli Kreditmarknadsbolag vilket innebär stora möjligheter att framöver utveckla vårt produkterbjudande.
Varaktighet, arbetstid
Vi erbjuder dig en möjlighet att utvecklas i en rolig och stimulerande miljö, med team som består av drivna och flexibla individer. Vi frodas av utmaningar, personlig utveckling och det finns goda möjligheter att växa inom företaget.
Publiceringsdatum2017-12-29ErsättningVi erbjuder dig en attraktiv lön, pension och försäkringar tillsammans med 25 dagars semester. Du får även ta del av grymma personalrabatter på köp inom vår koncern!
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-28
Ange följande referens när du ansöker: Kundservicemedarbetare
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagQliro AB
AdressQliro AB
Box 19525
10432 Stockholm
KontorsadressSveavägen 151
Jobbnummer 3879309
Observera att sista ansökningsdag har passerat.