Kundservicemedarbetare

Qliro AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2016-08-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare" (publicerad 2017-12-29) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Qliro AB i Stockholm

Qliro grundades 2014 och har nu som mål att bli en ledande aktör inom digitala finansiella tjänster I Norden. Vi har precis påbörjat vår resa genom att bygga en betaltjänst som på bara ett år har fått mer än en miljon unika användare. Vi ser stora möjligheter framöver ? genom att bygga nya och innovativa finans/betaltjänster kan vi förenkla och förbättra vardagen för miljontals nordiska konsumenter. Allt vi gör kommer utgå från enkelhet, värde för konsumenten och en tro om att det går att göra finansiella tjänster till något spännande!

Är du en person som älskar kundservice och som brinner för att möta kunder över telefon? Har du lätt för att ta ansvar för hela processen från fråga till lösning och vill att kunden ska få en positiv upplevelse av att få ha pratat med just dig? Då är det dig vi söker till rollen som Kundtjänstmedarbetare hos Qliro.

Din arbetsdag kommer övergripande att bestå av att besvara inkommande samtal där din uppgift är att hitta den bästa möjliga lösningen för kunden. Du kommer att sträva efter att ge kunderna rätt information och skapa goda kundmöten. Primärt arbetar du över telefon med inkommande samtal, men det kommer även att bli aktuellt med chatt och mailkontakt. Du kommer att arbeta i en miljö med härliga kollegor runt dig där alla strävar efter att ge kunderna det bästa möjliga bemötandet.

Vi har öppet vardagar 09:00 ? 18:00, och helger 11:00 ? 15:00.

För att lyckas i rollen behöver du vara en god lagspelare med bra initiativförmåga. Du bör ha en vilja att lära dig samt tycka att det är kul att ta ansvar. Det är bra om du har viss telefon- samt datorvana då detta är centrala redskap i rollen. Som person tror vi att du är engagerad, lyhörd och lösningsorienterad. Du anstränger dig gärna lite extra för att göra kunden så nöjd som möjligt. Utöver det ingår du i ett motiverat team med god stämning och hög arbetsmoral. Ett krav för tjänsten är att du brinner för service. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av service och kundbemötande. Du har flytande kunskaper i svenska både i tal och skrift och det är en stor fördel om du även talar finska, norska eller danska. Om du gillar att utmana dig själv och motiveras av att lösa problem är detta rollen för dig. Din förmåga att ta eget ansvar och din vilja att överträffa kundens förväntningar gör att du kommer att lyckas utmärkt i rollen.

Vi erbjuder dig Ett roligt och stimulerande arbete i en expansiv bransch med likasinnade kollegor och möjlighet till en karriär inom en internationell e-handelsorganisation.

Intresserad?
Då vill vi att du skickar in din ansökan (CV samt personligt brev) redan idag via ansökningsknappen nedan. Intervjuer och urval kommer att ske löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Publiceringsdatum
2016-08-01

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Företag
Qliro AB

Adress
Qliro AB
Box 19525
10432 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 151
Stockholm

Jobbnummer
2974114

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

     

Prenumerera på jobb från Qliro AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Qliro AB: