Kundservicemedarbetare

Q-park AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Q-park AB i Stockholm, Solna, Uppsala, Eskilstuna, Nyköping eller i hela Sverige

Kundservice söker två nya medarbetare 

Q-Park AB är Sveriges största parkeringsbolag och arbetar med etablering, drift och övervakning av parkeringsanläggningar. Antalet medarbetare är cirka 350 och omsättningen år 2011 var 960 miljoner kronor.

Är du en god kommunikatör, problemlösare och gillar administration? Då kanske du passar in på den person som vi söker.

Kundservice består av 15 medarbetare och avdelningen är placerad på vårt huvudkontor i Globen området.
Kundservice är vårt ansikte utåt och ofta den första kontakten som kunden har med oss. Vår främsta arbetsuppgift är att hyra ut parkeringsplatser till företag och privatpersoner, men vi hanterar även många andra frågor. För att lyckas hos oss måste du på ett föredömligt sätt hjälpa våra kunder med alla de frågor de kan tänkas ha och vara kreativ med förslag på hur vi kan lösa kundernas förfrågningar.

Som kundservicemedarbetare arbetar du som en i teamet med att svara på inkommande förfrågningar via telefon och e-post. I tjänsten ingår också att administrera bokningar, avtal samt kort- och nyckel hantering.

Vi vill att du har minst två års erfarenhet av arbete inom en kundserviceavdelning, gärna också från telemarketing. Försäljning bör ha ingått i dina tidigare uppgifter och du brinner för att ge varje kund en utmärkt service.

Det är viktigt att du har goda kunskaper i Word och Excel samt att du är van att arbeta med datorer. Vi förutsätter att du har en god tangentbordsvana så att du kan skriva och samtidigt prata med en kund i telefon.

Vi har mycket att göra, å andra sidan är inte den ena dagen den andra lik. En förutsättning är därför att du under alla förhållanden kan behålla ett lugnt och metodiskt arbetssätt.

Andra egenskaper du bör ha är att du är flexibel, noggrann, kan arbeta både självständigt och i grupp, att du har en bra telefonröst och ett förtroendeingivande sätt. Du är bra på att kommunicera både muntligt och skriftligt och du har goda kunskaper i engelska. Vi ser helst att våra medarbetare har körkort.

Vi begär alltid in ett utdrag från Polisens belastningsregister.

Frågor
Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontanta Åsa Sandström, Kundservicechef,
eller Hans-Ove Ekman, HR-specialist, 08-722 15 00.

Publiceringsdatum
2012-11-30

Så ansöker du
Ansökan till tjänsten görs via vår hemsida www.q-park.se där du klickar på ¨jobba på Q-Park¨.

Sista ansökningsdag är den 10 december, men urvalsarbetet kommer starta omgående.

Vi sköter denna rekrytering själva och vill inte ha erbjudande från rekryteringsbolag med flera.

        Att arbeta på Q-Park ska karaktäriseras av följande värden

            Kundfokusering, Kvalitet, Samarbete samt Resultat

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
20-24 000

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-12-10
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Hans-Ove Ekman

Företag
Q-Park AB

Adress
Q-Park AB
Veterinärgränd 6
12023 Stockholm

Jobbnummer
1406215

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Q-park AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Q-park AB: