Kundservicemedarbetare

Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Linköping
2024-04-18


Visa alla kundservicejobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Linköping, Norrköping, Örebro, Skövde, Jönköping eller i hela Sverige

Vill du bli grym på kundservice? Möta fantastiska kundupplevelser och dessutom få chansen att utvecklas och växa i din roll? Då ska du söka till oss på Releasy.

Publiceringsdatum
2024-04-18

Om tjänsten
- Som Kundtjänstmedarbetare hos oss kommer du vara ansiktet utåt för Releasy och våra väletablerade kunder.
- Kundkontakten sker via samtal och mejl. Andra kommunikationskanaler som chatt och sociala medier kan förekomma beroende på uppdrag.
- Du kommer hantera kundförfrågningar och lösa problem med fokus på kundens behov, allt från enklare ärenden till avancerad rådgivning.
- Jobba aktivt för att garantera hög kundnöjdhet och skapa minnesvärda kundupplevelser.
- Till vissa uppdrag ingår det försäljningsmöjligheter som driver till mervärde för kunden.

För att du ska få en bra introduktion i arbetet börjar anställningen med en utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas.

Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Det är varierande arbetstider förlagda inom uppdragens olika öppettider.
Kvalifikationer och färdigheter

- Gymnasieexamen
- Flytande svenska, både i skrift och tal.
- Grundläggande engelska, både i skrift och tal.
- God dator- och systemkompetens.
- Tidigare erfarenhet av kundbemötande service eller försäljning är meriterande.
- Serviceinriktad och prioriterar kundnöjdhet framför allt annat.
- Förmåga att förutse problem och hitta genomförbara lösningar.
- Drivs av att jobba målinriktat och nå önskvärda resultat.
- Förmåga att ta egna initiativ och söker självständigt upp nya utmaningar.
- Trivs av att jobba i en dynamisk miljö och är stresstålig.
- Medveten om personliga styrkor och svagheter med förmåga att lära och växa genom erfarenheter och feedback.

Är du den vi söker efter? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Om du går vidare i processen kommer du i nästa steg få genomföra arbetspsykologiska tester. Tester hjälper oss att få en mer objektiv bild av dig som person och fungerar som ett komplement till din inskickade ansökan i vår urvalsprocess. Det gör våra rekryteringar mer rättvisa då alla kandidater får samma test. Är du nyfiken på hur hela rekryteringsprocessen går till kan du läsa mer på vår karriärsida.

Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion med verksamhet i Sverige, Norge, Finland och Spanien med ca 1800 anställda fördelat på sexton verksamhetsorter.

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633), https://releasy.se/

Jobbnummer
8622630


Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: