Kundservicemedarbetare - Frontoffice NetOnNet kundtjänst sommarj

NetOnNet AB / Butikssäljarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos NetOnNet AB i Borås, Göteborg, Trollhättan, Jönköping, Varberg eller i hela Sverige

Vi söker kundservicemedarbetare till vår kundservice i Borås, Viared sommaren 2017.

Vill du arbeta i en otroligt spännande bransch på ett av Sveriges största hemelektronikföretag med världens kanske roligaste produkter? NetOnNets kundserviceavdelning är placerad på huvudkontoret i Borås.

Avdelningen består i dagsläget av ca 45 personer som hanterar alla inkommande kundkontakter via telefon, chat och mail. Arbetet sker i högt tempo med hög servicekänsla.

Vi söker dig som är lyhörd, målinriktad och trivs med service, support och försäljning. Inställningen ?vad kan jag hjälpa dig med?? ska genomsyra hela ditt arbete. Vi strävar efter att hela tiden förbättra servicenivån genom att aldrig sluta lära och se vårt arbete ur kundens ögon.


Profil
Du ska ha minst gymnasieutbildning, tidigare erfarenhet från något serviceyrke och då gärna detaljhandel, du är van vid att sälja antingen över telefon eller i butik. Erfarenhet från hemelektronikbranschen samt ett brinnande intresse för dagens teknik och utveckling är meriterande.

Du är en person som är utåtriktad och har lätt för att skapa kontakt med andra människor. Du är initiativrik och vill bidra till en hög trivsel på avdelningen. Struktur, ordning och noggrannhet är personliga egenskaper som är viktiga för dig. Du har hög integritet och ansvarskänsla i ditt arbete och är positiv och hjälpsam som person. Att vara serviceinriktad är en självklarhet för dig och du brinner för att hjälpa kunden.

PC-vana samt goda kunskaper i Officepaketet är ett krav. Har du erfarenhet från affärssystemet Jeeves ses det också som meriterande.

Du har goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift). Engelska är vårt koncernspråk och det är därför viktigt att du behärskar engelska i både tal och skrift.

Arbetsuppgifter
Hantering av alla förekommande arbetsuppgifter på en kundserviceavdelning såsom:
• Telefonförsäljning (ingående försäljning)
• Leveransfrågor
• Service- och reklamationsärenden
• Produktrådgivning
• Andra förekommande administrativa uppgifter

Tjänst/Arbetstid
Tjänsten är en visstidsanställning vecka 24-35. Arbetstiden är förlagd dagtid (mån-fre) efter schema men det kan bli aktuellt med kvälls- och helgarbete. Placering är på NetOnNets huvudkontor i Borås, Viared.
Låter detta som en tjänst för dig så kan vi erbjuda ett mycket stimulerande arbete i ett av Sveriges mest expansiva hemelektronikföretag.

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningsperioden har gått ut.

Publiceringsdatum
2017-03-21

Kontaktuppgifter för detta jobb
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jennifer på ansokankundservice@netonnet.com
Vänligen sänd in din ansökan med tillhörande CV senast den 15 april 2017 via länken nedan.

Varaktighet, arbetstid
Heltid 100% Visstid 2017-06-12 - 2017-08-31

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jennifer jennifer.a.k@netonnet.com 033-488400

Företag
NetOnNet AB

Adress
NetOnNet AB
Företagsgatan 69
50464 Borås

Kontorsadress
Företagsgatan 69

Jobbnummer
3387618

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från NetOnNet AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos NetOnNet AB: