Kundservicemedarbetare - behovsanställning
Stift Carlanderska Sjukhuset / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Stift Carlanderska Sjukhuset i Göteborg Fastighet utför både fastighetsnära och arbetsplatsnära tjänster i form av driftteknik, fastighetsskötsel, godshantering, lokalvård, operationsstädning och kundservice i form av reception och växeltelefoni. Tillsammans säkerställer vi kvalitetsmässiga förutsättningar att bedriva en god och säker vård av högsta kvalitet. På enheten arbetar idag ca 25 personer med ovanstående uppgifter och det är fördelat på 3 enheter, Lokalvård, Fastighetsdrift och Kundservice.
Publiceringsdatum2023-07-16ArbetsuppgifterI arbetet har du en central roll för patienter och besökare som kommer till sjukhuset eller som ringer till vår växel. Du har god kännedom om sjukhuset och de olika verksamheterna, visar vägen till rätt mottagning och informerar på plats och via telefon. I kassan tar du betalt för vårdbesök och svarar på frågor. Även annan administration och service förekommer, i syfte att skapa god kvalitet i hela vårdkedjan, för både patienter och besökare.
Arbetsplatsen präglas av en trevlig atmosfär, god gemenskap och framåtanda. På Carlanderska är kompetensutveckling, hälsa och friskvård också viktiga delar för god kvalitet i arbetet och trivsel.
KvalifikationerVi söker dig som har gymnasieutbildning samt erfarenhet från arbete inom kundservice, både vad gäller kassahantering, att hantera en telefonväxel samt i övrigt ge professionell service och information. Du är engagerad i ditt arbete och lägger stor vikt vid att alltid ge ett professionellt och trevligt bemötande. Ett krav är att du har en god administrativ och organisatorisk förmåga, samt att du har en hög servicekänsla och är kvalitetsmedveten. Då verksamheten ständigt utvecklas, ser vi att du är en person som trivs i en dynamisk arbetsmiljö med ett aktivt kvalitets- och förbättringsarbete.
ÖVRIGT
Carlanderska ska alltid ge ett professionellt och trevligt bemötande till dem som kommer till oss, därför är det av stor vikt att du har en hög servicekänsla samt är kvalitetsmedveten. Då verksamhet och arbetsuppgifter ständigt utvecklas, ser vi att du är en person som trivs i en dynamisk arbetsmiljö med ett aktivt utvecklingsarbete. Du är noggrann i ditt arbete, flexibel, serviceinriktad och har lätt för att samarbeta. Gemensamt för alla våra tjänster är våra medarbetarkriterier och vi söker dig som har ett professionellt, förändringsinriktat samt samverkande förhållningssätt.
När du börjar på Carlanderska får du utöver god arbetsmiljö och trevliga kollegor även friskvårdsbidrag och möjlighet till massage och yoga på arbetsplatsen. Vi har kollektivavtal, vilket innebär att du också får kollektivavtalade förmåner såsom tjänstepension, föräldralön och försäkringar. Vi arbetar aktivt med kompetensutveckling genom introduktionsprogram, intern/extern utbildning, kompetensöverföring och individanpassas utifrån våra årliga medarbetarsamtal, som genomförs av närmaste chef.
Vänligen bifoga din yrkeslegitimation, utbildningsbevis eller andra relevanta underlag i samband med att du skickar in din ansökan. Finns detta inte bifogat kan din ansökan inte hanteras på ett jämbördigt sätt med övriga ansökningar. Intervjuer och urval sker löpande och tillsättning av den utannonserade tjänsten kan ske innan sista ansökningsdatum.
Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.
Ersättning Enligt avtal.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-08-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "C148453".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Stift Carlanderska Sjukhuset Arbetsplats Stiftelsen Carlanderska sjukhuset, Kundservice
Kontakt IT-/Fastighetschef
Wictor Winsnes
wictor.winsnes@carlanderska.se Jobbnummer 7967434
Observera att sista ansökningsdag har passerat.