Kundservicekoordinator till Mylan

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.


Publiceringsdatum
2017-12-27

Om företaget
Mylan är ett av världens största företag för generiska och specialiserade läkemedel, med produkter i ca 165 länder och områden. Bolagets engagemang i att ge tillgång till läkemedel fortsätter att växa efter mer än 50 år. Mylan samarbetar världen över för att ge 7 miljarder människor tillgång till medicin av hög kvalitet och strävar efter att, lansera nya idéer för att tillfredsställa nya behov, göra pålitlighet och utmärkt service till en vana, göra det som är rätt, inte det som är lätt, och påverka framtiden genom ett passionerat globalt ledarskap.

Verksamheten är indelad i generiska läkemedel, receptbelagda läkemedel, medical devices och distributionskanaler. Läs gärna mer på Mylans hemsida http://www.mylan.se

Dina arbetsuppgifter
Just nu söker vi en kundservicekoordinator till vår kund Mylan i Bergshamra/Solna. Detta är ett konsultuppdrag som kommer pågå i 6 månader, med god chans till överrekrytering efter det. I rollen som kundservicekoordinator kommer du arbeta brett med orderhantering och kundservice. Du har mycket interna och externa kontakter och fungerar som "spindeln i nätet" på avdelningen.

Dina huvudsakliga uppgifter:

• Kundtjänst via inkommande samtal och mail
• Orderadministration; orderregistrering, fakturering, returer/reklamationer
• Fakturahantering
• Support till säljare gällande exempelvis utbildningar, produktblad och broschyrer
• Ta fram försäljningsstatistik
• Övrig administration och kontorsarbete

Tjänsten är mycket varierande och innebär även dagliga ad hoc- uppgifter, samt interna och externa kontaktytor. I denna roll kommer du lösa dagliga problem som uppstår samt arbeta proaktivt för en mer effektiv arbetsprocess.

Vem är du?
Till denna tjänst söker vi dig som har tidigare erfarenhet av service. Det är meriterande om du haft en liknande roll tidigare, men inte ett krav. Du har goda kunskaper i Officepaketet och är systemkunnig. Har du arbetat med stora affärssystem ses det som mycket meriterande.

Vi lägger stor vikt vid din personlighet i denna rekrytering, och söker dig som är serviceminded, trygg i dig själv och självgående. Du har lätt för att ta egna initiativ och kommer gärna med förslag på förbättringar i arbetet. Vidare tycker du det är roligt att lösa problem och att arbeta proaktivt. Du har en god samarbetsförmåga och tycker om att ha mycket kontakter i arbetet.

Du är flytande i svenska och har goda kunskaper i engelska i tal och skrift.

Du erbjuds
Mylan erbjuder dig ett spännande och omväxlande arbete där din arbetsinsats verkligen märks. Här får du chansen att vara en del av ett globalt bolag och arbeta tillsammans med drivna och engagerade medarbetare som ständigt har många bollar i luften.

Detta är ett konsultuppdrag som kommer pågå i 6 månader, med god chans till överrekrytering efter det. Tjänsten är på heltid på Mylans kontor beläget i Bergshamra/Solna. Närhet till tunnelbana samt möjlighet till garageplats om så önskas.

I denna rekrytering samarbetar Mylan med Jurek Rekrytering och Bemanning. Då urvalsprocessen sker löpande så ser vi gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Paulina Stjernström på paulina.stjernstrom@jurek.se Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Du är varmt välkommen att ansöka till denna tjänst via vår hemsida www.jurek.se. Vi ser fram emot att höra från dig!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Paulina Stjernström paulina.stjernstrom@jurek.se

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11

Jobbnummer
3875478

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: