Kundservicehandläggare via chatt till Hallon hos Xzakt
Xzakt Kundrelation AB / Kundservicejobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Xzakt Kundrelation AB i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Hofors eller i
hela Sverige Vi växer och söker därmed fler kundservicehandläggare som vill jobba med oss tillsammans med telekomoperatören Hallon där vi har hand om deras kundservice via chatt och e-mail.
Vill du jobba i en entreprenöriell miljö och motiveras av att tillsammans med ett starkt team ge kundservice i världsklass med oss i centrala Gävle?
På Xzakt vill vi skapa stolthet, motivation och engagemang. Vi finner en ära i att vi kan vara den första och den sista kontakten för kunden och därmed bli en representant för hela varumärket. Drivs du av att ge det där lilla extra för kundupplevelsen vill vi att det ska återspeglas i ditt lönekuvert.
På Xzakt ser vi personalen som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:
• Tävlingar och bonusar utöver ordinarie lön, som tillkommer utifrån en bonusmodell som baseras på din insats.
• Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter då vi befinner oss i en expansiv fas.
• En trygg anställning med kollektivavtal tillsammans med fackföreningen UNIONEN och Almega.
• Ett brett kollegialt nätverk i ett större företag som ändå har kvar en hög familjär känsla där vi tar oss tid att också ha roligt tillsammans genom vår trivsel-kommité med till exempel padel-kvällar och after work.
• Bonussystem för att rekrytera nya medarbetare. De medarbetare som hjälper till med tips som leder till anställning kan tjäna upp till 3000kr extra på lönen.
I rollen som kundservicehandläggare behöver du:
• Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad)
• Tala och skriva obehindrat på svenska och engelska
• God datorvana
• Rent brottsregister
Meriterande är om du:
• Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt
• Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor
• Erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål
• Problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad
Saknar du något av ovan men är övertygad om att just du skulle passa hos oss på Xzakt? Sök jobbet och övertyga oss!
Som kundservicehandläggare på Xzakt inom detta uppdrag arbetar du för att hantera inkommande chatt och mail med frågor kopplat till Hallons produkter och tjänster, som vi utbildar dig inom i vår grundutbildning mot att bli kundservicehandläggare.
Som utbildad kundservicehandläggare sedan ansvarar du för att ta ägandeskap för våra kunders ärenden och ser till att lösa alla situationer på bästa sätt, samtidigt som du är effektiv i ditt arbete och gör det med service och kvalitet. En bra kontakt med kundservice skapar nöjda kunder! Våra kunder ska alltid få ett trevligt personligt bemötande. Att leverera Nordens bästa kundservice är ett tydligt mål för oss, vilket gjort oss ledande på marknaden.
För att trivas på Xzakt är du en flexibel och prestigelös medarbetare som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang. Vi vill att du har viljan att bli bäst på det du gör och att du drivs av att utvecklas. Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang.
Xzakt Kundrelation är ett ungt och snabbt växande företag, så är du en driven person som brinner för att utvecklas är vi rätt arbetsplats för dig! Hos oss har du goda chanser att avancera i din karriär, så länge du visar vilja och engagemanget finns inget stopp. Du startar tjänsten med introduktion och utbildning i uppdraget.
Xzakt grundades år 2000 av superentreprenören samt näringslivsprofilen Gunilla von Platen och har sedan dess vuxit till över 500 medarbetare inom Europa och är idag en del av Transcom Worldwide. Xzakt Gävle har funnits sedan 2008 och är idag en arbetsplats med närmare 200 medarbetare.
Månadslön i bruttolön vid heltid, över 24 år: 21 704 SEK. Under 24 år: 18 731 SEK
Anställningsstart: Omgående
Anställningsgrad: 100%. Visstidsanställning med chans till förlängning.
Arbetstider: Mån-fre, 08-17.00. Observera att tiderna kan komma att ändras.
Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot Din ansökan!
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-11-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Xzakt Kundrelation AB (org.nr 556588-8913),
https://www.xzakt.com/ Arbetsplats Xzakt Kundrelation
Kontakt Sofie Hagelin
sofie.hagelin@xzakt.com 0738537087 Jobbnummer 7829226
Observera att sista ansökningsdag har passerat.