Kundservicehandläggare via chatt och mejl till Hallon hos Xzakt

Xzakt Kundrelation AB / Kundservicejobb / Gävle
2023-10-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den aktuella platsannonsen "Kundservicehandläggare via chatt och mejl till Hallon hos Xzakt" (sökbar t.o.m. 2024-05-28) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Xzakt Kundrelation AB i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Hofors eller i hela Sverige

Vill du tillhöra ett starkt team för att tillsammans leverera kundservice i världsklass? Vi växer och söker därmed fler kundservicehandläggare som vill starta en betydelsefull resa tillsammans med telekomoperatören Hallon där vi har hand om deras kundservice via chatt och mejl.

På Xzakt vill vi skapa stolthet, motivation och engagemang. Vi finner en ära i att vi kan vara den första och den sista kontakten för kunden och därmed bli en representant för hela varumärket. Drivs du av att ge det där lilla extra för kundupplevelsen vill vi att det ska återspeglas i ditt lönekuvert.

På Xzakt ser vi personalen som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Tävlingar och bonusar utöver ordinarie lön, som tillkommer utifrån en bonusmodell som baseras på din insats.

• Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter då vi befinner oss i en expansiv fas.

• En trygg anställning med kollektivavtal tillsammans med fackföreningen UNIONEN och Almega.

• Ett brett kollegialt nätverk i ett större företag som ändå har kvar en hög familjär känsla där vi tar oss tid att också ha roligt tillsammans genom vår trivsel-kommité med till exempel padel-kvällar och after work.

• Bonussystem för att rekrytera nya medarbetare. De medarbetare som hjälper till med tips som leder till anställning kan tjäna upp till 3000kr extra på lönen.

I rollen som kundservicehandläggare behöver du:

• Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad)

• Tala och skriva obehindrat på svenska och engelska

• God datorvana

• Rent brottsregister

Meriterande är om du:

• Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt

• Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor

• Erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål

• Problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad

Saknar du något av ovan men är övertygad om att just du skulle passa hos oss på Xzakt? Sök jobbet och övertyga oss! Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang.

Som kundservicehandläggare på Xzakt inom detta uppdrag arbetar du tillsammans med ditt team att hjälpa privatkunder över chatt och mejl med frågor kopplat till Hallons produkter och tjänster, som vi utbildar dig inom i vår grundutbildning mot att bli kundservicehandläggare.

Månadslön i bruttolön vid heltid, över 24 år: 21 704 SEK. Under 24 år: 18 731 SEK

Anställningsstart: 16/10

Anställningsgrad: 80-100%. Visstidsanställning med chans till förlängning.

Arbetstider: Mån-fre, 08-17.00. Observera att tiderna kan komma att ändras.

Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot Din ansökan!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-03-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Xzakt Kundrelation AB (org.nr 556588-8913), https://www.xzakt.com/

Arbetsplats
Xzakt Kundrelation

Kontakt
Sofie Hagelin
sofie.hagelin@xzakt.com
0738537087

Jobbnummer
8158311

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Xzakt Kundrelation AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Xzakt Kundrelation AB: