Kundservicehandläggare via chatt och mejl till Hallon hos Xzakt
Xzakt Kundrelation AB / Kundservicejobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Xzakt Kundrelation AB i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Hofors eller i
hela Sverige Motiveras du av att tillsammans med ett starkt team ge kundservice i världsklass med oss i centrala Gävle? Då kan vi på Xzakt ha rätt utmaning för dig tillsammans med vår uppdragsgivare Hallon inom telekombranschen!
Vi växer och söker därmed fler kundservicehandläggare som vill starta en betydelsefull resa tillsammans med oss och telekomoperatören Hallon där vi har hand om deras kundservice via chatt och mejl.
Du startar tjänsten på Xzakt med introduktion och utbildning i uppdraget. Som kundservicehandläggare inom detta uppdrag arbetar du för att hjälpa privatkunder över chatt och e-mail med frågor kopplat till Hallons produkter och tjänster, som vi utbildar dig inom i vår grundutbildning mot att bli kundservicehandläggare. Våra kunder ska alltid få ett trevligt, proffsigt bemötande och snabb service. Utöver service kommer du också att arbeta med merförsäljning.
På Xzakt vill vi skapa stolthet, motivation och engagemang. Vi finner en ära i att vårt främsta fokus alltid är kunden och strävas alltid efter att överträffa kundens förväntningar. Drivs du av att ge det där lilla extra för kundupplevelsen vill vi att det ska återspeglas i ditt lönekuvert
På Xzakt ser vi personalen som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:
•
Bonusmodell utöver ordinarie lön, som är kopplad till din insats och dina resultat.
•
Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter då vi befinner oss i en expansiv fas.
• En trygg anställning med kollektivavtal tillsammans med fackföreningen UNIONEN och Almega.
• Ett brett kollegialt nätverk i ett större företag som ändå har kvar en hög familjär känsla där vi tar oss tid att också ha roligt tillsammans genom vår trivselkommité med till exempel padel-kvällar, årlig jul och vårfest, after works med mer.
•
Bonussystem för att rekrytera nya medarbetare. De medarbetare som hjälper till med tips som leder till anställning kan tjäna upp till 3000 kr extra på lönen.
I rollen som kundservicehandläggare behöver du:
Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad)
Tala och skriva obehindrat på svenska och engelska
God datorvana
Rent brottsregister
Meriterande är om du:
Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt
Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor
Erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål
Problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad
Saknar du något av ovan men är övertygad om att just du skulle passa hos oss på Xzakt? Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang. Hos oss har du goda chanser att avancera i din karriär, så länge du visar vilja och engagemanget finns inget stopp. Sök jobbet och övertyga oss!
Månadslön vid heltid under 24 år: 20.081 kr/mån. Månadslön vid heltid över 24 år: 23.054 kr/mån.
OB-tillägg kvällar och helger enligt kollektivavtal.
Anställningsstart: 13/12
Anställningsgrad: 80-100%. Visstidsanställning med stor chans till förlängning.
Passen är normalt förlagda mellan 08.00-16.30.
Låter det här som rätt utmaning för dig? Välkommen med Din ansökan redan idag!
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-05-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Xzakt Kundrelation AB (org.nr 556588-8913),
https://www.xzakt.com/ Arbetsplats Xzakt Kundrelation
Kontakt Sofie Hagelin
sofie.hagelin@xzakt.com 0738537087 Jobbnummer 8320205
Observera att sista ansökningsdag har passerat.