Kundservicehandläggare via chatt, e-mail, sociala medier och tel
Xzakt Kundrelation AB / Kundservicejobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Xzakt Kundrelation AB i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Hofors eller i
hela Sverige Är du intresserad av denna roll? Då har vi fyra frågor till dig som kan hjälpa dig!
• Är du väldigt trygg i det svenska och engelska språket i skrift?
• Kan du skriva 30-40 ord i minuten på tangentbord? (Är du osäker? Testa här (
https://www.typingtest.com/)!)• Är du på jakt efter en tjänst på heltid och en tjänst som är långvarig och inte ett temporärt sommarjobb?
• Vill du jobba med ett härligt gäng tillsammans med en fantastisk kund?
Om du svarat ja på samtliga frågor: Då är detta tjänsten för dig!
Som handläggare på Xzakt i denna roll arbetar du för att hjälpa privat- och företagskunder för en av våra uppdragsgivares räkning över chatt, e-mail och telefon samt även sociala medier.
Deras ärenden kan vara allt från enklare felsökning till fakturafrågor till beställningar och köp av tjänster.
Det innebär att du tar ägandeskap för våra kunders ärenden och ser till att lösa alla situationer på bästa sätt. Våra kunder ska alltid få ett trevligt personligt bemötande och vi ska alltid se till att lösa kundens ärende.
För att trivas hos oss är du en flexibel och prestigelös medarbetare som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang. Vi vill att du har viljan att bli bäst på det du gör och att du drivs av att utvecklas och lära dig nya saker.
Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang.
För att lyckas i rollen ser vi att du,
• Är serviceinriktad och alltid strävar efter att ge det lilla extra till kunden
• Är målinriktad och drivs av att se resultat i ditt arbete
• Har förmåga att hantera flera saker samtidigt och kan behålla lugnet i stressiga situationer
• Har en personlig mognad och god kommunikationsförmåga
• Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Xzakt Kundrelation är en ett ungt och snabbt växande företag, så är du en driven person som brinner för att utvecklas är vi rätt arbetsplats för dig!
Hos oss har du goda chanser att avancera i din karriär, så länge du visar vilja och engagemanget finns inget stopp.
Du startar tjänsten med en introduktion och utbildning i uppdraget.
Vi har kollektivavtal. För oss är det dock viktigt att goda insatser premieras och vi har därför utvecklat ett bonussystem där varje medarbetare enkelt kan följa samt påverka sin rörliga ersättning.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2022-07-03ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-12-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagXzakt Kundrelation AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Xzakt Kundrelation AB (org.nr 556588-8913),
https://www.xzakt.com/ Arbetsplats Xzakt Kundrelation
Kontakt Fredrik Härdin
fredrik.hardin@xzakt.com Jobbnummer 6794870
Observera att sista ansökningsdag har passerat.