Kundservicehandläggare till Jönköping Energi

Adecco Sweden AB / Kundservicejobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige

Kundservicehandläggare till Jönköping Energi

Publiceringsdatum
2021-01-28

Om tjänsten
Vi söker just nu en kundservicehandläggare till Jönköping Energi. Som kundservicehandläggare kommer du att ge kunder service, support och individuell anpassad rådgivning mot elhandel. I din roll kommer du att vårda och utveckla långsiktiga kundrelationer, sälja in nya tjänster samt skapa nya kundrelationer. Har du arbetat med fakturahantering tidigare är det bra, likaså om du har arbetat med elhandel. Rollen ställer krav på att du tidigare arbetat inom kundservice/kundtjänst gärna 3-5 år, har du även tidigare arbetat med försäljning ser vi det som ett stort plus. Erfarenhet från arbete med digitala kanaler och sociala medier är meriterande.

Om dig

Du som person bör vara strukturerad, kommunikativ och ha en god samarbetsförmåga. Då din roll innefattar både sälj och service bör du ha en hög prioriteringsförmåga och kunna fatta beslut själv. Eftersom din roll består till största del av kundkontakt vill vi att du har ett professionellt bemötande och har förmågan att styra kunden. Vi vill att du är medveten och förstår vikten av CRM-system och är delaktig i utvecklingen av den digitala förändringen i pågående utvecklingsresa gällande hela kundupplevelsen.

Viktigt för tjänsten:

• Tidigare erfarenhet kring kundservice/sälj
• Erfarenhet från elhandel
• Självgående
• Hög prioriteringsförmåga

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Observera att urval sker löpande vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Om ansökan

Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer använder vi även videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Tobias Plym via Tobias.Plym@adecco.se, alternativt på tel: 0736847820
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.
Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-02-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-33743".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Jobbnummer
5546790

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: