Kundservicehandläggare, heltid, start 5 september

Xzakt Kundrelation AB / Kundservicejobb / Gävle
2022-06-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicehandläggare, heltid, start 5 september" (publicerad 2022-07-29) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Xzakt Kundrelation AB i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Hofors eller i hela Sverige

Söker du nya utmaningar att starta hösten med och söker något långsiktigt som sträcker sig över hösten, vintern och vidare in i 2023?

Då är detta tjänsten för dig! Xzakt Gävle växer och vi söker fler medarbetare som vill utbilda sig till rollen som kundservicehandläggare hos oss och sedan arbeta med våra fantastiska och spännande uppdrag och kunder.

Fem frågor till dig som överväger söka detta jobb,

• Är du väldigt trygg i det svenska och engelska språket i tal och skrift?
• Kan du skriva 30-40 ord i minuten på tangentbord? (Är du osäker? Testa här (https://www.typingtest.com/)!)
• Vill du arbeta med ett skönt gäng tillsammans på ett spännande uppdrag?
• Kan du arbeta utöver vardagar även kvällar, helg och röda dagar ibland?
• Är du tillgänglig för att arbeta heltid?

Om du svarat ja på samtliga frågor, då vill vi gärna träffa dig!

Som handläggare på Xzakt i denna roll arbetar du för att hjälpa privat- och företagskunder för en av våra uppdragsgivares räkning över chatt, e-mail och telefon. Deras ärenden kan vara allt från enklare felsökning till fakturafrågor till beställningar och köp av tjänster.

Det innebär att du tar ägandeskap för våra kunders ärenden och ser till att lösa alla situationer på bästa sätt. Våra kunder ska alltid få ett trevligt personligt bemötande och vi ska alltid se till att lösa kundens ärende. Professionalism, service, engagemang och energi är viktiga ledord för oss i vår kundkontakt.

För att trivas hos oss är du en flexibel och prestigelös medarbetare som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang. Vi vill att du har viljan att bli bäst på det du gör och att du drivs av att utvecklas och lära dig nya saker.

Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang.

För att lyckas i rollen ser vi att du,
• Är serviceinriktad och alltid strävar efter att ge det lilla extra till kunden
• Är målinriktad och drivs av att se resultat i ditt arbete
• Har förmåga att hantera flera saker samtidigt och kan behålla lugnet i stressiga situationer
• Har en personlig mognad och god kommunikationsförmåga
• Behärskar svenska och engelska i tal och skrift

Xzakt Kundrelation är en ett ungt och snabbt växande företag, så är du en driven person som brinner för att utvecklas är vi rätt arbetsplats för dig!

Hos oss har du goda chanser att avancera i din karriär, så länge du visar vilja och engagemanget finns inget stopp. Du startar tjänsten med en introduktion och utbildning i uppdraget.

Vi har kollektivavtal. För oss är det dock viktigt att goda insatser premieras och vi har därför utvecklat ett bonussystem där varje medarbetare enkelt kan följa samt påverka sin rörliga ersättning.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2022-06-27

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-12-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Xzakt Kundrelation AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Xzakt Kundrelation AB (org.nr 556588-8913), https://www.xzakt.com/

Arbetsplats
Xzakt Kundrelation

Kontakt
Fredrik Härdin
fredrik.hardin@xzakt.com

Jobbnummer
6776611

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Xzakt Kundrelation AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Xzakt Kundrelation AB: