Kundservicehandläggare
Resurs Bank AB / Kundservicejobb / Helsingborg
2023-03-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicehandläggare" (publicerad 2024-10-29) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Resurs Bank AB i Helsingborg,
Malmö,
Borås,
Stockholm,
Sollentuna eller i
hela Sverige Hos oss på Resurs går det snabbt att utvecklas - och nu ska ett flertal av våra kundservicekollegor gå vidare till nya utmaningar internt, så vi behöver bli fler till vårt team! Vi söker dig som brinner för kundmötet och trivs med att ha telefonen som ditt främsta arbetsverktyg. Om du dessutom är nyfiken och lättlärd så har vi jobbet för dig! Din anställning hos oss inleds med en intensiv grundutbildning, där du får lära dig allt om våra system och produkter. Du får lära dig hur du hjälper våra svenska och norska kunder på bästa möjliga sätt genom effektiv dialog och ett tillmötesgående förhållningssätt. På Customer Service arbetar vi ständigt för att möta och överträffa våra kunders förväntningar, och därför är det viktigt att du triggas av tät uppföljning av dina egna mål - bl.a. när det gäller försäljning - och att du hela tiden vill utvecklas för att bli ännu bättre!
En vanlig arbetsdag på Customer Service innehåller i huvudsak telefonkontakt med våra svenska och norska bankkunder, som ringer in till oss med frågor kring fakturor, avbetalningsplaner, krediter eller returer. Ditt uppdrag är att få kunden att känna sig trygg och hörd, oavsett ärende. Varje morgon börjar med ett uppstartsmöte där teamet samlas och tillsammans sätter mål för dagen. Då arbetet är stundtals intensivt har du pauser under ditt arbetspass, och då blir det ofta samling kring pingisbordet för en helt prestigelös match kollegor emellan!
På ett personligt plan
Vi söker dig som är positiv, serviceminded och som alltid vill leverera med hög kvalitet. Du är flexibel och trivs bäst när det är högt tempo och mycket på gång samtidigt.
Har du erfarenhet från servicebranschen ser vi det som ett stort plus, och gärna från en roll med mycket kundkontakt. Erfarenhet från Callcenter är särskilt meriterande. Formellt ställer vi krav på avslutad gymnasieutbildning med godkända betyg.
Mer än bara ett jobb
Resurs anda handlar om transformation, vår kultur och människorna i vårt samhälle. Det handlar om hur vi definierar oss själva, hur vi möter världen och hanterar vår verksamhet. Vi är här för att göra skillnad i människors liv och för att hjälpa dem att få saker att hända. Vi vill ge känslan av frihet och möjligheter - vi vill vara banken som vet hur det känns. Vi är här för att få bra saker att hända, vill du vara med?
Ansök idag!
Tjänsten är på heltid tillsvidare, med 6 månaders provanställning. Vi håller till i fräscha lokaler på Väla 2, nära kollektivtrafik och med goda parkeringsmöjligheter.
Du ansöker genom att bifoga CV och en video där du svarar på frågan "Varför ska vi anställa just dig?"
Om du går vidare i processen blir du kallad till intervju på plats på vårt kontor i Helsingborg. Grundutbildningen/anställningen startar därefter den 10 april.
Viktigt att känna till
Vi gör anmärkningskontroll på samtliga kandidater som går vidare i rekryteringsprocessen. Vid erbjudande om anställning begär vi även ett utdrag ur belastningsregistret, vilket görs via polisens hemsida.
LI-LN1
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-03-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Resurs Bank AB (org.nr 516401-0208),
https://www.resursbank.se/ Arbetsplats Resurs Bank
Kontakt Katarina Lager
katarina.lager@resurs.se Jobbnummer 7537853
Observera att sista ansökningsdag har passerat.