Kundservicechef till Q-Park

Q-park AB / Ekonomichefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Q-park AB i Stockholm, Solna, Uppsala, Eskilstuna, Nyköping eller i hela Sverige

Q-Park AB

Presentation
Är du en erfaren ledare inom kundservice eller call center som söker efter nya utmaningar? Då kanske du är den vi söker som vill vara med och vidareutveckla arbetet med Q-Park's kunder.

Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Varmt välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2012-10-11

Dina arbetsuppgifter
I din roll som Kundservicechef är du ansvarig för en avdelning med 17 medarbetare. Medarbetarna hanterar alla kundärenden gällande uthyrning av parkeringsplatser i Q-Parks anläggningar. Kunderna är både företag och privatkunder.

Som Kundservicechef kommer du att ansvara för att leda och fördela arbetet i gruppen tillsammans med två teamledare. Du kommer att vara kravställare gentemot IT-avdelningen i interna projekt som gäller kvalitets- och utvecklingsfrågor för Kundservice verksamhet. Du deltar även i projekt som syftar till att vidareutveckla samarbetet med andra avdelningar inom företaget. På Europanivå finns en Kundservicechefsgrupp som du ingår i och deltar i regelbundna möten.

I ditt ansvar ingår även att representera avdelningen på chefsmöten. Du sköter uppföljning, förankring och rapportering av avdelningens mål och driver och vidareutvecklar samarbetet med andra avdelningar inom företaget. Vidare är du kvalitetsansvarig för de tjänster företaget utför mot kund.

Utbildning/erfarenhet
Du är Kundservicechef med flera års erfarenhet av liknande verksamheter och det är även meriterande om du har deltagit i projekt som inkluderat många olika intressenter såväl interna som externa. För att trivas i rollen är du en person med positiv inställning till förändringar och någon som kan beskriva mål och visioner så att det skapar engagemang från övriga i organisationen. Som person är du strukturerad, lösningsorienterad och driven.

Du har även erfarenhet av:
• utveckling av affärssystem, exempelvis Navision och Microsoft Dynamic
• någon form av projektledar-/ledarutbildning är meriterande
• mycket goda kunskaper i officepaketet
• svenska och engelska i tal och skrift
• relevant akademisk examen

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Företagsbeskrivning
Q-Park är ett fullserviceföretag inom parkering och finns över hela landet. Vi erbjuder allt från drift av anläggningar till uthyrning av p-platser, parkeringsövervakning och underhåll. Idag är vi 350 anställda i Sverige. Totalt driver vi 1.500 större och mindre parkeringsanläggningar, varav ca 320 är p-hus.

Företagets hemsida
www.q-park.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-11-07
Ange följande referens när du ansöker: 33473
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Q-Park AB

Adress
Q-Park AB

Jobbnummer
1362811

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Q-park AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Q-park AB: