Kundservicechef till Instabox

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2020-01-09

Företaget
Instabox är en tech-startup som förändrar logistikbranschen. Deras målsättning är att det ska vara smidigt att handla på nätet och erbjuder sina kunder en snabb och smidig frakttjänst - allt för att underlätta i vardagen. Konsumenter kan idag handla och hämta ut paket från företagets+350 smarta skåp i mer än 50 olika städer runt om i Sverige.

Att arbeta hos Instabox betyder att du är med och utvecklar en tjänsteerbjudandet för deras kunder. Du kommer bli del av ett snabbväxande bolag där du får möjlighet att utvecklas tillsammans med oss.


Dina arbetsuppgifter
Som Kundservicechef ansvarar du för den operativa driften av kundservicen som hanterar ärenden kopplat till Instabox tjänster, trafikledning och partners. Du är en närvarande chef och stöttar ditt team som idag består av ett 15-tal personer. Ditt intresse för att skapa ett kundbemötande i världsklass är stort och du föregår dagligen med gott exempel för gruppen. I det dagliga arbetet tar du beslut kring ärenden, coachar och motiverar teamet och prioriterar arbetet. Vidare säkerställer du att servicenivåerna håller den standard som Instabox eftersträvar gentemot sina kunder.

Givet att du blir en del av en startup, så tror vi att du motiveras av att förändra och att växa då du arbetar fram fungerande rutiner och arbetssätt längs med vägens gång. Det är viktigt att du är resultatfokuserad och trivs med en varierad och bred roll för att säkerställa de övergripande målen. Du har en drivkraft i att få dina medarbetare att utvecklas genom din energi och förmåga att inspirera andra. Personalansvar ingår i tjänsten och du ansvarar för att utveckla verksamheten och medarbetarna för att säkra en hög kvalitet i arbetet gentemot sina kunder.


Kvalifikationer
• Avslutad eftergymnasial utbildning
• Vi tror att du har någon av följande bakgrunder:
• Minst fem års erfarenhet från chefsposition inom kundservice eller operations vilket har inneburit att framgångsrikt leda andra i en dynamisk och snabbt växande miljö
• Varit med i uppbyggandet eller utvecklande av en ny kundserviceavdelning eller annan relevant verksamhet
• Meriterande om erfarenheten ovan har varit inom e-handel, digitala produkter / tjänster eller inom en tech-startup
• Flytande i tal och skrift på svenska och engelska

Vi tror att du har ett starkt driv, hög aktivitetsnivå samt alltid sätter kunden i första hand. Du motiveras av att leda och stötta ditt team för att nå era uppsatta mål och förstår vad som krävs för att bygga världens bästa kundservice. Du är en trygg i din roll som ledare där du både kan ta tuffa beslut samtidigt som du värnar om teamets vidareutveckling. Oväntade saker uppstår dagligen och det faller sig därför naturligt för dig att vara flexibel och snabbt prioritera om när oväntade saker uppstår. Slutligen så tror vi att du aldrig blir nöjd, då saker och ting alltid kan bli lite bättre, och det är ett resultat på din vilja att ständigt utveckla dig själv och Instabox.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundservice, kundtjänst, kund, service, teamledare, teamleader, kundtjänstmedarbetare, personalansvar, personal, ledare, stockholm, instabox, logistik, startup

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-02-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5033540

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: